Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/29904
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Систематизація методів маркетингового ціноутворення
Other Titles Систематизация методов маркетингового ценообразования
Systematization of marketing pricing methods
Authors Bozhkova, Viktoriia Viktorivna  
Riabchenko, Iryna Mykhailivna
ORCID http://orcid.org/0000-0002-1557-3819
Keywords ціна
ціноутворення
методи ціноутворення
цена
ценообразование
методы ценообразования
price
pricing
methods of pricing
Type Article
Date of Issue 2012
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/29904
Publisher "ВТД "Університетська книга"
License
Citation Божкова, В.В. Систематизація методів маркетингового ціноутворення [Текст] / В.В. Божкова, І.М. Рябченко // Маркетинг і менеджмент інновацій. — 2012. — № 4. — С. 74-80.
Abstract У статті досліджено теоретико-методичні аспекти формування маркетингового ціноутворення. Систематизовано методи маркетингового ціноутворення. Надано пропозиції щодо удосконалення процесу ціноутворення для вітчизняних промислових підприємств. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/29904
В статье исследованы теоретико-методические аспекты формирования маркетингового ценообразования. Систематизировано методы маркетингового ценообразования. Предоставлены предложения по усовершенствованию процесса ценообразования для отечественных промышленных предприятий. При цитировании документа, используйте ссылку http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/29904
The methodical aspects of marketing price forming are investigated in the article. Methods of marketing pricing are systematized. The suggestion on the improvement of pricing process for domestic industrial enterprises is given. When you are citing the document, use the following link http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/29904
Appears in Collections: Маркетинг і менеджмент інновацій (Marketing and Management of Innovations)

Views

Australia Australia
1
Canada Canada
1
China China
1
EU EU
3
France France
-674930491
Germany Germany
282
Ireland Ireland
638199
Lithuania Lithuania
1
Netherlands Netherlands
2385640
Poland Poland
1
Russia Russia
21
Slovakia Slovakia
2
Turkey Turkey
19
Ukraine Ukraine
1221996649
United Kingdom United Kingdom
214037182
United States United States
-263014494
Unknown Country Unknown Country
428016894

Downloads

China China
2
Czechia Czechia
1
EU EU
2
France France
4
Germany Germany
2
Ireland Ireland
1
Lithuania Lithuania
1
Netherlands Netherlands
1
Russia Russia
62053942
Ukraine Ukraine
-674930492
United Kingdom United Kingdom
1
United States United States
214037183
Unknown Country Unknown Country
406

Files

File Size Format Downloads
mmi2012_4_74_80.pdf 329,28 kB Adobe PDF -398838946

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.