Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/29359
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Маркетингова товарна політика
Other Titles Маркетинговая товарная политика
Marketing commodity policy
Authors Illiashenko, Serhii Mykolaiovych  
ORCID http://orcid.org/0000-0001-5484-9788
Keywords маркетинг
товарна політика
управління
комплекс маркетингу
маркетинг
товарная политика
управление
комплекс маркетинга
marketing
commodity policy
management
complex marketing
Type Textbook
Date of Issue 2005
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/29359
Publisher ВТД “Університетська книга”
License
Citation Ілляшенко, С.М. Маркетингова товарна політика: Підручник [Текст]/ С.М. Ілляшенко. – Суми: ВТД “Університетська книга”, 2005. - 234 с.
Abstract У книзі розглядаються теоретичні і методичні основи маркетингової товарної політики, зокрема: планування продукції у руслі концепції маркетингу, принципи і методи оптимізації товарної політики, підходи до розробки і виведення на ринок нової продукції. Містить велику кількість прикладів і фактичних матеріалів, що ілюструють теоретичні положення курсу. Підручник включає практикум з основних розділів курсу. Для фахівців з маркетингу і маркетингової товарної політики зокрема. Буде корисною для викладачів, аспірантів і студентів економічних спеціальностей вищих навчальних закладів, а також широкому колу читачів, яких цікавлять проблеми маркетингу. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/29359
В книге рассматриваются теоретические и методические основы маркетинговой товарной политики, в частности: планирования продукции в русле концепции маркетинга, принципы и методы оптимизации товарной политики, подходы к разработке и выведению на рынок новой продукции. Содержит большое количество примеров и фактических материалов, которые иллюстрируют теоретические положения курса. Учебник включает практикум к основным разделам курса. Для специалистов в области маркетинга и маркетинговой товарной политики в частности. Будет полезным для преподавателей, аспирантов и студентов экономических специальностей высших учебных заведений, а также широкого круга читателей, которых интересуют проблемы маркетинга. При цитировании документа, используйте ссылку http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/29359
In the book the theoretical and methodological bases of marketing commodity policy, including: planning, production in the context of marketing concepts, principles and methods of optimization of product policy approaches to develop and market new products. Contains a large number of examples and actual materials that illustrate the theoretical position of course. The textbook includes practice of the major sections of the course. For marketing professionals and marketing of commodity policy in particular. Will be useful for teachers, postgraduates and students of economic specialities of higher educational institutions, as well as a wide range of readers who are interested in marketing issues. When you are citing the document, use the following link http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/29359
Appears in Collections: Навчальні видання (ННІ ФЕМ)

Views

Belarus Belarus
1
Brazil Brazil
1
Bulgaria Bulgaria
2
Canada Canada
3
China China
21
Czechia Czechia
1
EU EU
6
France France
42022
Germany Germany
135487727
Hong Kong SAR China Hong Kong SAR China
2
India India
1
Ireland Ireland
1938066916
Italy Italy
1
Lithuania Lithuania
57217618
Netherlands Netherlands
346547626
Poland Poland
5
Romania Romania
1
Russia Russia
111
Singapore Singapore
1693824828
Slovakia Slovakia
1
South Korea South Korea
8
Spain Spain
1
Turkey Turkey
65
Ukraine Ukraine
-725550528
United Kingdom United Kingdom
959295061
United States United States
1456549504
Unknown Country Unknown Country
364586327

Downloads

Australia Australia
3
Austria Austria
-203418116
Azerbaijan Azerbaijan
1
Belarus Belarus
2
Belgium Belgium
1456549492
Bulgaria Bulgaria
-2066899460
Canada Canada
1931100045
China China
536583
Croatia Croatia
1
Cyprus Cyprus
78033
Czechia Czechia
1693824907
Denmark Denmark
1903477164
EU EU
60
Egypt Egypt
1
Estonia Estonia
1693824754
Finland Finland
364586371
France France
1931100069
Georgia Georgia
88522
Germany Germany
1931100076
Gibraltar Gibraltar
1
Hungary Hungary
189796
India India
81715
Ireland Ireland
1693824740
Israel Israel
1456549528
Italy Italy
1456549643
Japan Japan
135487576
Latvia Latvia
110779
Lithuania Lithuania
1693824879
Luxembourg Luxembourg
1456549512
Mexico Mexico
2117604988
Moldova Moldova
1931100048
Montenegro Montenegro
135487793
Netherlands Netherlands
1693824768
New Zealand New Zealand
1
Norway Norway
153349
Pakistan Pakistan
1
Poland Poland
1931100073
Portugal Portugal
-203418034
Puerto Rico Puerto Rico
1
Romania Romania
-1269333971
Russia Russia
1693824930
Saudi Arabia Saudi Arabia
1
Singapore Singapore
24809
Slovakia Slovakia
-1269333886
Slovenia Slovenia
57217678
South Korea South Korea
2
Spain Spain
959295156
Sweden Sweden
1
Switzerland Switzerland
1456549499
Turkey Turkey
-1269333880
Ukraine Ukraine
1931100077
United Arab Emirates United Arab Emirates
1693824760
United Kingdom United Kingdom
1693824749
United States United States
1931100074
Unknown Country Unknown Country
78222
Uzbekistan Uzbekistan
959295066

Files

File Size Format Downloads
Illiashenko_product_policy.pdf 2,68 MB Adobe PDF 343364584

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.