Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/29315
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Диференційований підхід до організації процесу вивчення математичних дисциплін
Authors Маслова, О.В.
ORCID
Keywords диференційоване навчання
дифференцированное обучение
викладання математики
преподавание математики
Type Conference Papers
Date of Issue 2012
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/29315
Publisher Сумський державний університет
License
Citation Маслова, О.В. Диференційований підхід до організації процесу вивчення математичних дисциплін [Текст] / О.В. Маслова // Науково-методична конференція викладачів, співробітників і студентів : тези доповідей, Конотоп, 29 березня 2012 р. / Відп. за вип. В.В. Бібик. — Суми : СумДУ, 2012. — Ч.2. — С. 154-156.
Abstract Диференціація навчання – це врахування індивідуальних особливостей студентів у тій формі, коли вони групуються за якимись особливими ознаками для окремого навчання, іншими словами це спосіб індивідуалізації навчання. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/29315
Appears in Collections: Наукові видання (КІ)

Views

China China
1
France France
2
Germany Germany
498762
Ireland Ireland
131519
Lithuania Lithuania
1
Netherlands Netherlands
2
Russia Russia
17
Turkey Turkey
13
Ukraine Ukraine
1976343
United Kingdom United Kingdom
989613
United States United States
5835652
Unknown Country Unknown Country
1976342

Downloads

China China
498762
EU EU
9
France France
6
Germany Germany
3
Italy Italy
1
Lithuania Lithuania
1
Norway Norway
1
Poland Poland
1
Russia Russia
133
Ukraine Ukraine
5835652
United Kingdom United Kingdom
1
United States United States
11408268
Unknown Country Unknown Country
711

Files

File Size Format Downloads
Maslova.pdf 164,22 kB Adobe PDF 17743549

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.