Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/29211
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Сенсорний маркетинг у брендобудуванні
Authors Бутурлім, В.Б.
ORCID
Keywords сенсорний маркетинг
сенсорный маркетинг
брендинг
Type Conference Papers
Date of Issue 2012
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/29211
Publisher Сумський державний університет
License
Citation Бутурлім, В.Б. Сенсорний маркетинг у брендобудуванні [Текст] / В.Б. Бутурлім; наук. кер. Л.І. Ігнатенко // Науково-методична конференція викладачів, співробітників і студентів : тези доповідей, Конотоп, 29 березня 2012 р. / Відп. за вип. В.В. Бібик. — Суми : СумДУ, 2012. — Ч.1. — С. 55-57.
Abstract Споживач вже настільки звик до реклами на радіо й телебаченні, білбордах, роздаткових матеріалах, що просто перестає на них реагувати, тому маркетологи все більше уваги приділяють нестандартним засобам впливу на покупця. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/29211
Appears in Collections: Наукові видання (КІ)

Views

China China
144
France France
3
Germany Germany
6
Greece Greece
1
Ireland Ireland
94824
Lithuania Lithuania
1
Poland Poland
2
Russia Russia
18
Sweden Sweden
9183
Turkey Turkey
4
Ukraine Ukraine
321175
United Kingdom United Kingdom
163648
United States United States
52003
Unknown Country Unknown Country
321174

Downloads

China China
2
Czechia Czechia
1
EU EU
1
France France
6
Germany Germany
2
Ireland Ireland
1
Lithuania Lithuania
9182
Romania Romania
1
Russia Russia
144
Ukraine Ukraine
962187
United Kingdom United Kingdom
1
United States United States
962187
Unknown Country Unknown Country
172

Files

File Size Format Downloads
Buturlim.pdf 171,2 kB Adobe PDF 1933887

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.