Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/29151
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Маркетинг отношений и сетевая экономика
Authors Яшева, Г.А.
ORCID
Keywords маркетинг отношений
маркетинг відносин
сетевая экономика
мережева економіка
Type Conference Papers
Date of Issue 2012
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/29151
Publisher ООО Издательский дом "Папирус"
License
Citation Яшева, Г.А. Маркетинг отношений и сетевая экономика [Текст] / Г.А. Яшева // Маркетинг інновацій і інновації в маркетингу : збірник тез доповідей VI Міжнародної науково-практичної конференції, 27-29 вересня 2012 року. — Суми: ТОВ Друкарський дім "Папірус", 2012. — С. 299-301.
Abstract В условиях формирования сетевого общества партнерские отношения становятся решающим фактором конкурентоспособности различных экономических систем: продукта, организации и экономики в целом. При цитировании документа, используйте ссылку http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/29151
Appears in Collections: Наукові видання (ННІ ФЕМ)

Views

Belarus Belarus
13
China China
16
France France
2
Germany Germany
7
Ireland Ireland
563856
Lithuania Lithuania
1
Russia Russia
24
Turkey Turkey
2
Ukraine Ukraine
4166718
United Kingdom United Kingdom
2098737
United States United States
1127711
Unknown Country Unknown Country
93721

Downloads

Belarus Belarus
11
China China
2098733
Germany Germany
156690
Ireland Ireland
1
Kyrgyzstan Kyrgyzstan
1
Lithuania Lithuania
1
Russia Russia
4656
Ukraine Ukraine
8050809
United Kingdom United Kingdom
2098738
United States United States
8050809
Unknown Country Unknown Country
141

Files

File Size Format Downloads
Yasheva.pdf 196,94 kB Adobe PDF 20460590

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.