Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/29075
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Науково-методичний підхід до визначення часу необхідного для модернізації продукції у складі продуктового портфеля підприємства
Authors Nahornyi, Yevhen Ihorovych  
ORCID http://orcid.org/0000-0003-0756-8398
Keywords продуктовий портфель підприємства
продуктовый портфель предприятия
Type Conference Papers
Date of Issue 2012
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/29075
Publisher ТОВ Друкарський дім "Папірус"
License
Citation Нагорний, Є.І. Науково-методичний підхід до визначення часу необхідного для модернізації продукції у складі продуктового портфеля підприємства [Текст] / Є.І. Нагорний // Маркетинг інновацій і інновації в маркетингу : збірник тез доповідей VI Міжнародної науково-практичної конференції, 27-29 вересня 2012 року. — Суми: ТОВ Друкарський дім "Папірус", 2012. — С. 182-184.
Abstract
Appears in Collections: Наукові видання (ННІ ФЕМ)

Views

China China
6064
France France
2
Germany Germany
7
Greece Greece
1
Iran Iran
1
Ireland Ireland
23232
Lithuania Lithuania
1
Netherlands Netherlands
7
Russia Russia
23
Slovakia Slovakia
2
Turkey Turkey
6
Ukraine Ukraine
88881
United Kingdom United Kingdom
46463
United States United States
176880
Unknown Country Unknown Country
62

Downloads

China China
4
France France
1
Germany Germany
46461
Lithuania Lithuania
1
Ukraine Ukraine
176880
United Kingdom United Kingdom
1
United States United States
341633
Unknown Country Unknown Country
125

Files

File Size Format Downloads
Nahornyi.pdf 195,38 kB Adobe PDF 565106

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.