Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/29043
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Инструменты маркетинга в развитии партнерских взаимоотношений в культурной сфере
Authors Мартякова, Е.В.
Чередниченко, К.В.
ORCID
Keywords финансирование культуры
фінансування культури
Type Conference Papers
Date of Issue 2012
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/29043
Publisher ООО Издательский дом "Папирус"
License
Citation Мартякова, Е.В. Инструменты маркетинга в развитии партнерских взаимоотношений в культурной сфере [Текст] / Е.В. Мартякова, К.В. Чередниченко // Маркетинг інновацій і інновації в маркетингу : збірник тез доповідей VI Міжнародної науково-практичної конференції, 27-29 вересня 2012 року. — Суми: ТОВ Друкарський дім "Папірус", 2012. — С. 154-156.
Abstract
Appears in Collections: Наукові видання (ННІ ФЕМ)

Views

Belgium Belgium
1
China China
2
Germany Germany
12605
Greece Greece
1
Ireland Ireland
6304
Italy Italy
1
Lithuania Lithuania
1
Russia Russia
19
Turkey Turkey
7
Ukraine Ukraine
91792
United Kingdom United Kingdom
46798
United States United States
773170
Unknown Country Unknown Country
91791

Downloads

Belarus Belarus
1
China China
3
EU EU
1
Germany Germany
3
Ireland Ireland
1
Lithuania Lithuania
1
Russia Russia
274524
Ukraine Ukraine
91793
United Kingdom United Kingdom
1
United States United States
523847
Unknown Country Unknown Country
133

Files

File Size Format Downloads
Martiakova.pdf 177,46 kB Adobe PDF 890308

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.