Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/29025
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Продукція борошномельної промисловості як об’єкт впровадження маркетингових інновацій
Authors Мірошниченко, К.М.
ORCID
Keywords борошномельне виробництво
мукомольное производство
маркетингові інновації
маркетинговые инновации
Type Conference Papers
Date of Issue 2012
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/29025
Publisher ТОВ Видавничий дім "Папірус"
License
Citation Мірошниченко, К.М. Продукція борошномельної промисловості як об’єкт впровадження маркетингових інновацій [Текст] / К.М. Мірошниченко // Маркетинг інновацій і інновації в маркетингу : збірник тез доповідей VI Міжнародної науково-практичної конференції, 27-29 вересня 2012 року. — Суми: ТОВ Друкарський дім "Папірус", 2012. — С. 169-171.
Abstract
Appears in Collections: Наукові видання (ННІ ФЕМ)

Views

Argentina Argentina
1
China China
2
Germany Germany
8
Greece Greece
1
Ireland Ireland
4595
Lithuania Lithuania
1
Russia Russia
18
Turkey Turkey
5
Ukraine Ukraine
30189
United Kingdom United Kingdom
15752
United States United States
170709
Unknown Country Unknown Country
30188

Downloads

China China
1
France France
2
Germany Germany
2
Lithuania Lithuania
1
Ukraine Ukraine
89949
United Kingdom United Kingdom
1
United States United States
170709
Unknown Country Unknown Country
148

Files

File Size Format Downloads
Miroshnichenko.pdf 187,95 kB Adobe PDF 260813

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.