Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/28965
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Впровадження на умовах маркетингу інновацій нових технологій у трубній галузі
Authors Іванов, С.В.
Проскуркіна, В.Є.
ORCID
Keywords маркетингові інновації
маркетинговые инновации
металургійна промисловість
металлургическая промышленность
Type Conference Papers
Date of Issue 2012
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/28965
Publisher ТОВ Друкарський дім "Папірус"
License
Citation Іванов, С.В. Впровадження на умовах маркетингу інновацій нових технологій у трубній галузі [Текст] / С.В. Іванов, В.Є. Проскуріна // Маркетинг інновацій і інновації в маркетингу : збірник тез доповідей VI Міжнародної науково-практичної конференції, 27-29 вересня 2012 року. — Суми: ТОВ Друкарський дім "Папірус", 2012. — С. 88-91.
Abstract Соціально-економічні перетворення, що проводяться в Україні, її регіонах, а також галузях промислового комплексу країни, спрямовані на розвиток ринкових відносин, змушують переглядати основні принципи формування системи регіональної та галузевої економік. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/28965
Appears in Collections: Наукові видання (ННІ ФЕМ)

Views

China China
827835
France France
3
Germany Germany
9
Greece Greece
1
Ireland Ireland
13648
Lithuania Lithuania
6824
Russia Russia
23
Turkey Turkey
6
Ukraine Ukraine
98258
United Kingdom United Kingdom
49814
United States United States
560989
Unknown Country Unknown Country
98257

Downloads

China China
5
Germany Germany
2
Lithuania Lithuania
1
Russia Russia
1
Ukraine Ukraine
294143
United Kingdom United Kingdom
1
United States United States
827836
Unknown Country Unknown Country
198

Files

File Size Format Downloads
Ivanov.pdf 176,51 kB Adobe PDF 1122187

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.