Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/28935
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Інновації як стратегія підвищення конкурентоспроможності фірми в умовах монополістичної конкуренції
Authors Гаркавенко, С.С.
ORCID
Keywords монополістична конкуренція
монополистическая конкуренция
інновації
инновации
Type Conference Papers
Date of Issue 2012
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/28935
Publisher ТОВ Друкарський дім "Папірус"
License
Citation Гаркавенко, С.С. Інновації як стратегія підвищення конкурентоспроможності фірми в умовах монополістичної конкуренції [Текст] / С.С. Гаркавенко // Маркетинг інновацій і інновації в маркетингу : збірник тез доповідей VI Міжнародної науково-практичної конференції, 27-29 вересня 2012 року. — Суми: ТОВ Друкарський дім "Папірус", 2012. — С. 35-37.
Abstract
Appears in Collections: Наукові видання (ННІ ФЕМ)

Views

China China
1
Finland Finland
1
Germany Germany
170292
Greece Greece
1
Ireland Ireland
85148
Italy Italy
1
Lithuania Lithuania
1
Netherlands Netherlands
4
Russia Russia
28
Singapore Singapore
5013712
Turkey Turkey
5
Ukraine Ukraine
892740
United Kingdom United Kingdom
448034
United States United States
10027423
Unknown Country Unknown Country
18216

Downloads

China China
448032
Germany Germany
85143
India India
1
Ireland Ireland
1
Lithuania Lithuania
1
Norway Norway
3
Poland Poland
1
Russia Russia
1
Ukraine Ukraine
16655608
United Kingdom United Kingdom
1
United States United States
16655608
Unknown Country Unknown Country
297

Files

File Size Format Downloads
Harkavenko.pdf 199,56 kB Adobe PDF 33844697

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.