Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/28800
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Особливості формування брендів промисловими підприємствами України
Authors Тімошова, О.Є.
ORCID
Keywords брендінг
брендинг
промислове підприємство
промышленное предприятие
Type Conference Papers
Date of Issue 2012
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/28800
Publisher Сумський державний університет
License
Citation Тімошова, О.Є. Особливості формування брендів промисловими підприємствами України [Текст] / О.Є. Тімошова ; наук. кер. Н.С. Ілляшенко // Економічні проблеми сталого розвитку : матеріали доповідей Міжнародної науково-практичної конференції, присвяченої 20-річчю наукової діяльності ф-ту економіки та менеджменту СумДУ, м. Суми, 3-5 квітня 2012 р. / Відп. за вип. О.В. Прокопенко. — Суми : СумДУ, 2012. — Т.5. — С. 198-200.
Abstract
Appears in Collections: Наукові видання (ННІ ФЕМ)

Views

Canada Canada
1
China China
3
Czechia Czechia
1
EU EU
1
Germany Germany
7
Greece Greece
1
Iran Iran
1
Ireland Ireland
32492
Lithuania Lithuania
1
Moldova Moldova
1
Netherlands Netherlands
3096
Russia Russia
31
Turkey Turkey
5
Ukraine Ukraine
208868
United Kingdom United Kingdom
107530
United States United States
625890
Unknown Country Unknown Country
208867

Downloads

China China
2
France France
625889
Germany Germany
2
Ireland Ireland
1
Lithuania Lithuania
1
Moldova Moldova
4
Poland Poland
1
Sweden Sweden
1
Ukraine Ukraine
625889
United States United States
625889
Unknown Country Unknown Country
220

Files

File Size Format Downloads
Timoshova O..pdf 251,27 kB Adobe PDF 1877899

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.