Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/28688
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Правила ефективної реклами
Authors Шатова, В.
ORCID
Keywords реклама
критерії реклами
критерии рекламы
Type Conference Papers
Date of Issue 2012
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/28688
Publisher Сумський державний університет
License
Citation Шатова, В. Правила ефективної реклами [Текст] / В. Шатова ; наук. кер. Н.С. Ілляшенко // Економічні проблеми сталого розвитку : матеріали доповідей Міжнародної науково-практичної конференції, присвяченої 20-річчю наукової діяльності ф-ту економіки та менеджменту СумДУ, м. Суми, 3-5 квітня 2012 р. / Відп. за вип. О.В. Прокопенко. — Суми : СумДУ, 2012. — Т.5. — С. 96-98.
Abstract
Appears in Collections: Наукові видання (ННІ ФЕМ)

Views

Canada Canada
1
China China
1
Germany Germany
27
Greece Greece
1
Ireland Ireland
25713
Lithuania Lithuania
1
Netherlands Netherlands
4
Russia Russia
19
Turkey Turkey
27
Ukraine Ukraine
163201
United Kingdom United Kingdom
84957
United States United States
488575
Unknown Country Unknown Country
163200

Downloads

China China
3
EU EU
2
France France
1137
Germany Germany
3
Ireland Ireland
1
Lithuania Lithuania
1
Norway Norway
1
Romania Romania
1
Russia Russia
13
Ukraine Ukraine
488575
United Kingdom United Kingdom
6713
United States United States
488575
Unknown Country Unknown Country
165

Files

File Size Format Downloads
Shatova.pdf 179,81 kB Adobe PDF 985190

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.