Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/28547
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Проблеми зниження ефективності реклами та шляхи їх вирішення
Authors Nahornyi, Yevhen Ihorovych  
Кулинич, І.А.
ORCID http://orcid.org/0000-0003-0756-8398
Keywords ефективність реклами
эффективность рекламы
маркетингові комунікації
маркетинговые коммуникации
Type Conference Papers
Date of Issue 2012
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/28547
Publisher Сумський державний університет
License
Citation Кулинич, І.А. Проблеми зниження ефективності реклами та шляхи їх вирішення [Текст] / І.А. Кулинич; наук. кер. Є.І. Нагорний // Економічні проблеми сталого розвитку: матеріали доповідей Міжнародної науково-практичної конференції, присвяченої 20-річчю наукової діяльності ф-ту економіки та менеджменту СумДУ, м. Суми, 3-5 квітня 2012 р. / Відп. за вип. О.В. Прокопенко. - Суми: СумДУ, 2012. - Т.5. - С. 59-61.
Abstract
Appears in Collections: Наукові видання (ННІ ФЕМ)

Views

China China
1
Czechia Czechia
1
EU EU
1
France France
1
Germany Germany
2347
Greece Greece
1
Ireland Ireland
95730
Lithuania Lithuania
1
Netherlands Netherlands
21021
Russia Russia
14
Slovakia Slovakia
2
Turkey Turkey
5
Ukraine Ukraine
636236
United Kingdom United Kingdom
324544
United States United States
1907599
Unknown Country Unknown Country
636235

Downloads

China China
6
EU EU
2
France France
6
Germany Germany
3
Lithuania Lithuania
1
Poland Poland
1
Russia Russia
5
Ukraine Ukraine
3623740
United Kingdom United Kingdom
1
United States United States
1907599
Unknown Country Unknown Country
399

Files

File Size Format Downloads
Nagorny_Kulynych_Znyzgennya_efectyvnosti_reklamy.pdf 255 kB Adobe PDF 5531763

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.