Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/28429
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Використання маркетингових складових в умовах антикризового менеджменту
Authors Гладенко, Ю.М.
ORCID
Keywords антикризовий менеджмент
конкуренція
бренд
антикризисный менеджмент
конкуренция
Type Conference Papers
Date of Issue 2011
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/28429
Publisher ТОВ «ТД «Папірус»
License
Citation Гладенко, Ю.М. Використання маркетингових складових в умовах антикризового менеджменту [Текст] / Ю.М. Гладенко // Маркетинг інновацій і інновації в маркетингу: збірник тез доповідей П’ятої міжнародної науково-практичної конференції , м. Суми, 29 вересня-1 жовтня 2011 року / Гол. ред. С.М. Ілляшенко — Суми : ТОВ «ТД «Папірус», 2011. — С. 264-266.
Abstract
Appears in Collections: Наукові видання (ННІ ФЕМ)

Views

China China
2
France France
2
Germany Germany
551736
Greece Greece
1
Iran Iran
1
Ireland Ireland
159859
Lithuania Lithuania
1
Moldova Moldova
1
Netherlands Netherlands
5
Russia Russia
14
Turkey Turkey
22
Ukraine Ukraine
2108723
United Kingdom United Kingdom
1059539
United States United States
6308344
Unknown Country Unknown Country
2108722

Downloads

China China
551737
France France
2
Germany Germany
177
Lithuania Lithuania
1
Moldova Moldova
1
Ukraine Ukraine
6308344
United Kingdom United Kingdom
1
United States United States
6308344
Unknown Country Unknown Country
142

Files

File Size Format Downloads
brand.pdf 177,32 kB Adobe PDF 13168749

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.