Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/28425
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Роль маркетингової концепції в реалізації програм розвитку
Authors Молчанова, Ю.В.
ORCID
Keywords ринкова орієнтація
інноваційний розвиток
маркетингова концепція
рыночная ориентация
инновационное развитие
маркетинговая концепция
Type Conference Papers
Date of Issue 2011
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/28425
Publisher ТОВ «ТД «Папірус»
License
Citation Молчанова, Ю.В. Роль маркетингової концепції в реалізації програм розвитку [Текст] / Ю.В. Молчанова // Маркетинг інновацій і інновації в маркетингу: збірник тез доповідей П’ятої міжнародної науково-практичної конференції , м. Суми, 29 вересня-1 жовтня 2011 року / Гол. ред. С.М. Ілляшенко — Суми : ТОВ «ТД «Папірус», 2011. — С. 254-256.
Abstract
Appears in Collections: Наукові видання (ННІ ФЕМ)

Views

China China
1
France France
1
Germany Germany
78797
Greece Greece
1
Ireland Ireland
39399
Italy Italy
1
Lithuania Lithuania
1
Netherlands Netherlands
5
Russia Russia
11
Turkey Turkey
3
Ukraine Ukraine
402469
United Kingdom United Kingdom
203442
United States United States
2331997
Unknown Country Unknown Country
402468

Downloads

China China
2
Germany Germany
8833
Lithuania Lithuania
1
Ukraine Ukraine
1205396
United Kingdom United Kingdom
1
United States United States
1205396
Unknown Country Unknown Country
99

Files

File Size Format Downloads
marketing concept.pdf 175,82 kB Adobe PDF 2419728

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.