Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/27550
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Особенности маркетинговых коммуникаций индустрии моды в сфере дизайна одежды
Other Titles Features of marketing communications of fashion industry in the field of fashion design
Особливості маркетингових комунікацій індустрії моди у сфері дизайну одягу
Authors Гардабхадзе, И.А.
ORCID
Keywords індустрія моди
индустрия моды
fashion industry
ринок сучасного одягу
рынок современной одежды
market of modern clothes
інноваційні технології маркетингових комунікацій
инновационные технологии маркетинговых коммуникаций
innovative technology of marketing communications
розширена віртуальна реальність
расширенная виртуальная реальность
augmented reality
Type Article
Date of Issue 2012
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/27550
Publisher Издательство СумГУ
License
Citation Гардабхадзе, И.А. Особенности маркетинговых коммуникаций индустрии моды в сфере дизайна одежды [Текст] / И.А. Гардабхадзе // Маркетинг і менеджмент інновацій. - 2012. - № 2. - С. 64-77.
Abstract У роботі аналізуються можливості підвищення ефективності процесів створення й просування сучасного одягу на ринок індустрії моди за рахунок застосування інноваційних інструментів маркетингових комунікацій. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/27550
В работе анализируются возможности повышения эффективности процессов создания и продвижения современной одежды на рынок индустрии моды за счёт применения инновационных инструментов маркетинговых коммуникаций. При цитировании документа, используйте ссылку http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/27550
This article analyzes the possibilities of enhancing the efficiency of design and promotion the modern clothing on the fashion market by using innovative tools of marketing communications. When you are citing the document, use the following link http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/27550
Appears in Collections: Маркетинг і менеджмент інновацій (Marketing and Management of Innovations)

Views

Austria Austria
1
Belarus Belarus
246306
Belgium Belgium
1
Canada Canada
2
China China
9
Czechia Czechia
1
EU EU
1
France France
7
Germany Germany
123157
Iran Iran
1
Ireland Ireland
2921601
Japan Japan
1
Kazakhstan Kazakhstan
1
Lithuania Lithuania
1
Moldova Moldova
1
Netherlands Netherlands
5
Poland Poland
16318
Romania Romania
2
Russia Russia
246307
South Korea South Korea
1
Turkey Turkey
3
Ukraine Ukraine
58179885
United Arab Emirates United Arab Emirates
1
United Kingdom United Kingdom
16775251
United States United States
306845898
Unknown Country Unknown Country
58179884
Uzbekistan Uzbekistan
2

Downloads

Austria Austria
1
Belarus Belarus
8756904
Bulgaria Bulgaria
1
China China
8
Czechia Czechia
1
EU EU
4
Finland Finland
2921608
France France
17
Germany Germany
123158
India India
1
Kazakhstan Kazakhstan
2
Lithuania Lithuania
1
Moldova Moldova
1
Netherlands Netherlands
1
Romania Romania
4
Russia Russia
480
Sweden Sweden
1
Ukraine Ukraine
306845898
United Arab Emirates United Arab Emirates
1
United Kingdom United Kingdom
2921601
United States United States
170157147
Unknown Country Unknown Country
738557
Uzbekistan Uzbekistan
1

Files

File Size Format Downloads
Gardabhadze.pdf 698,19 kB Adobe PDF 492465398

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.