Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/25949
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Впровадження екологічно спрямованих маркетингових досліджень в аграрному секторі економіки
Authors Воронецька, І.С.
ORCID
Keywords маркетингові дослідження
маркетинговые исследования
marketing research
Type Conference Papers
Date of Issue 2012
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/25949
Publisher Видавництво СумДУ
License
Citation Воронецька, І.С. Впровадження екологічно спрямованих маркетингових досліджень в аграрному секторі економіки [Текст] / І.С. Воронецька // Економічні проблеми сталого розвитку : матеріали доповідей Міжнародної науково-практичної конференції, присвяченої 20-річчю наукової діяльності ф-ту економіки та менеджменту СумДУ, м. Суми, 3-5 квітня 2012 р. / Відп. за вип. О.В. Прокопенко. - Суми : СумДУ, 2012. - Т.1. - С. 37-39.
Abstract
Appears in Collections: Наукові видання (ННІ ФЕМ)

Views

Canada Canada
1
China China
1
Germany Germany
10
Greece Greece
9591
Iran Iran
1
Ireland Ireland
129291
Lithuania Lithuania
1
Netherlands Netherlands
2400
Russia Russia
19
Turkey Turkey
4
Ukraine Ukraine
881058
United Arab Emirates United Arab Emirates
1
United Kingdom United Kingdom
442927
United States United States
2604944
Unknown Country Unknown Country
881057

Downloads

China China
3
France France
1
Germany Germany
2
Ireland Ireland
1
Lithuania Lithuania
1
Russia Russia
1
Ukraine Ukraine
2604943
United Kingdom United Kingdom
1
United States United States
2604943
Unknown Country Unknown Country
145

Files

File Size Format Downloads
Voronetska.pdf 125,23 kB Adobe PDF 5210041

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.