Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/24702
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Ключові чинники успіху управлінського консультування
Other Titles Ключевые факторы успеха управленческого консалтинга
Key factors of management consulting success
Authors Illiashenko, Serhii Mykolaiovych  
ORCID http://orcid.org/0000-0001-5484-9788
Keywords управлінське консультування
чинники успіху консалтингової діяльності
компетенції консалтингової компанії
управленческий консалтинг
факторы успеха консалтинговой деятельности
компетенции консалтинговой компании
management consulting
factors of success of consulting
competences of consulting company
Type Article
Date of Issue 2011
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/24702
Publisher Дніпропетровський державний аграрний університет
License
Citation Ілляшенко, С.М. Ключові чинники успіху управлінського консультування [Текст]/ С.М. Ілляшенко // Ефективна економіка: Електронне фахове наукове видання. – 2011. - № 12. - [Електронний ресурс]. - Режим доступу: http://www.economy.nayka.com.ua/index.php?operation=1&iid=969
Abstract У статті виявлено компетенції консалтингової компанії та чинники успіху управлінського консультування; запропоновано фінансові та ринкові індикатори успіху консалтингової компанії; визначено передумови успішної взаємодії консалтингових і клієнтських організацій. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/24702
В статье выявлены компетенции консалтинговой компании и факторы успеха управленческого консалтинга; предложены финансовые и рыночные индикаторы успеха консалтинговой компании; определены предпосылки успешного взаимодействия консалтинговых и клиентских организаций. При цитировании документа, используйте ссылку http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/24702
In the article the competences of consulting company and factors of management consulting success are determined; financial and market indicators of success of consulting company are proposed; preconditions of successful interaction of consulting and client organizations are defined. When you are citing the document, use the following link http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/24702
Appears in Collections: Наукові видання (ННІ ФЕМ)

Views

Canada Canada
1
China China
8
EU EU
2
Germany Germany
481879
Greece Greece
240940
Ireland Ireland
1800085
Italy Italy
3
Lithuania Lithuania
1
Netherlands Netherlands
20955
Russia Russia
27
Turkey Turkey
4
Ukraine Ukraine
7116523
United Kingdom United Kingdom
3600170
United States United States
21340028
Unknown Country Unknown Country
7116522

Downloads

China China
4
Czechia Czechia
3600172
EU EU
1
France France
6
Germany Germany
3600168
Hungary Hungary
2
India India
962904
Italy Italy
2
Kazakhstan Kazakhstan
1
Lithuania Lithuania
1
Poland Poland
3600168
Russia Russia
11
Ukraine Ukraine
41717149
United Kingdom United Kingdom
1
United States United States
41717149
Unknown Country Unknown Country
41717154

Files

File Size Format Downloads
Illiashenko_management_consalting.pdf 388,65 kB Adobe PDF 136914893

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.