Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/24425
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Оптимізація інформаційного середовища інвестиційної діяльності сільськогосподарських підприємств
Other Titles Оптимизация информационной среды инвестиционной деятельности сельскохозяйственных предприятий
Optimization of informative environment of investment activity of agricultural enterprises
Authors Іванович, Ілона Юріївна
Иванович, Илона Юрьевна
Ivanovich, Ilona Yuriivna
ORCID
Keywords инвестиционный процесс
инвестор
реципиент инвестиций
информация
маркетинговый подход
критерии оценки инвесторов
investment process
investor
recipient of investments
information
marketing approach
criteria of estimation of investors
інвестиційний процес
інвестор
реципієнт інвестицій
інформація
маркетинговий підхід
критерії оцінки інвесторів
Type Article
Date of Issue 2011
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/24425
Publisher ТОВ «ВТД «Університетська книга»
License
Citation Іванович І.Ю. Оптимізація інформаційного середовища інвестиційної діяльності сільськогосподарських підприємств / І.Ю. Іванович // Маркетинг і менеджмент інновацій. – 2011. – №3. – Т.2. – С. 228-235.
Abstract Доведена необхідність застосування маркетингового підходу при оцінці інформаційного середовища прийняття рішень щодо інвестування. Оцінено роль інформаційно-аналітичної інформації про учасників інвестиційного процесу, визначено рівні її накопичення, джерела пошуку та критерії оцінки інвесторів. Представлено механізм маркетингового підходу з реалізації потенціалу інвестиційної діяльності підприємства. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/24425
Доказанная необходимость применения маркетингового подхода при оценке информационной среды принятия решений относительно инвестирования. Оценена роль информационно-аналитической информации об участниках инвестиционного процесса, определенно уровни ее накопления, источника поиска, и критерии оценки инвесторов. Представлен механизм маркетингового подхода из реализации потенциала инвестиционной деятельности. При цитировании документа, используйте ссылку http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/24425
Well-proven necessity of application of marketing approach at the estimation of informative environment of making decision in relation to investing. The role of informacionno-analiticheskoy information is appraised about the participants of investment process, certainly levels of its accumulation, source of search, and criteria of estimation of investors. The mechanism of marketing approach is presented from achieving investment activity. When you are citing the document, use the following link http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/24425
Appears in Collections: Маркетинг і менеджмент інновацій (Marketing and Management of Innovations)

Views

Canada Canada
1
China China
246
EU EU
1
Germany Germany
25689611
Greece Greece
77954
Ireland Ireland
1916020
Lithuania Lithuania
1
Netherlands Netherlands
5
Russia Russia
52
Turkey Turkey
3
Ukraine Ukraine
101875089
United Kingdom United Kingdom
51223317
United States United States
859456064
Unknown Country Unknown Country
101875088

Downloads

China China
1
France France
2
Germany Germany
248
Lithuania Lithuania
1
Russia Russia
4
Ukraine Ukraine
294141285
United Kingdom United Kingdom
1
United States United States
1142113453
Unknown Country Unknown Country
482

Files

File Size Format Downloads
mmi2011_3_2_228_235.pdf 256,9 kB Adobe PDF 1436255477

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.