Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/24124
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Економічна сутність та ринкові переваги методу прямих продаж товарів і послуг
Other Titles Сущность и рыночные преимущества метода прямых продаж товаров и услуг
The essence and market advantages of the direct sales of goods and services
Authors Двігун, Алла Олександрівна
Двигун, Алла Александровна
Dvigun, Alla Oleksandrivna
ORCID
Keywords метод прямих продаж
дистрибуція
роздрібна торгівля
метод прямых продаж
дистрибуция
розничная торговля
direct sales
distribution
retail
Type Article
Date of Issue 2011
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/24124
Publisher ТОВ «ВТД «Університетська книга»
License
Citation Двігун А.О. Економічна сутність та ринкові переваги методу прямих продаж товарів і послуг / А.О. Двігун // Маркетинг і менеджмент інновацій. – 2011. – №3. – Т.1. – С. 86-90.
Abstract У статті розглянуто економічну сутність методу прямих продаж товарів та послуг, проаналізовані особливості цього методу як маркетингової стратегії, розглянуті переваги застосування та перспективи впровадження технології прямого продажу. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/24124
В статье рассмотрена экономическая сущность метода прямых продаж товаров и услуг, проанализированы особенности этого метода как маркетинговой стратегии, рассмотрены преимущества применения и перспективы внедрения технологии прямых продаж. При цитировании документа, используйте ссылку http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/24124
The article deals with the economic substance of the method of direct selling of goods and services, analyzes the features of this method as a marketing strategy, discusses the advantages and prospects of technology introduction of direct sales. When you are citing the document, use the following link http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/24124
Appears in Collections: Маркетинг і менеджмент інновацій (Marketing and Management of Innovations)

Views

Canada Canada
2
China China
-1440370042
EU EU
3
France France
582
Germany Germany
154406595
Iran Iran
8471075
Ireland Ireland
848339776
Japan Japan
1
Lithuania Lithuania
1
Russia Russia
32
Turkey Turkey
11
Ukraine Ukraine
1373166845
United Kingdom United Kingdom
1130733727
United States United States
567175366
Unknown Country Unknown Country
1373166844

Downloads

China China
154406597
France France
1
Germany Germany
98496
India India
1
Ireland Ireland
1
Lithuania Lithuania
1
Russia Russia
3
Ukraine Ukraine
197636
United Kingdom United Kingdom
1
United States United States
-279876477
Unknown Country Unknown Country
212

Files

File Size Format Downloads
mmi2011_3_1_86_90.pdf 219,34 kB Adobe PDF -125173528

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.