Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/24082
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Маркетингові дослідження рівня маркетингового та логістичного забезпечення функціонування машинобудівних підприємств Хмельницької області
Other Titles Marketing research-level marketing and logistics operation of the machine-building enterprises of Khmelnitsky region
Маркетинговые исследования уровня маркетингового и логистического обеспечения функционирования машиностроительных предприятий Хмельницкой области
Authors Андрушкевич, З.М.
ORCID
Keywords маркетинговое исследование
машиностроительные предприятия
маркетинговое обеспечение
логистическое обеспечение
согласование маркетинговых и логистических решений
маркетинговые функции
логистические функции
market research
engineering enterprises
marketing support
logistics
coordination of marketing and logistics solutions
marketing functions
logistic functions
маркетингове дослідження
маркетингове дослідження
маркетингове забезпечення
логістичне забезпечення
взаємоузгодженість маркетингових та логістичних рішень
маркетингові функції
логістичні функції
Type Article
Date of Issue 2011
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/24082
Publisher ТОВ «ВТД «Університетська книга»
License
Citation Андрушкевич З.М. Маркетингові дослідження рівня маркетингового та логістичного забезпечення функціонування машинобудівних підприємств Хмельницької області / З.М. Андрушкевич // Маркетинг і менеджмент інновацій. – 2011. – №2. – С. 105-113.
Abstract У статті визначено роль маркетингових досліджень у системі аналізу маркетингового та логістичного забезпечення промислових підприємств. Обґрунтовано необхідність регулярного проведення маркетингових досліджень. Представлено результати маркетингового дослідження щодо визначення рівня маркетингового та логістичного забезпечення діяльності промислових підприємств Хмельницької області, виявлено недоліки практичного використання маркетингових та логістичних функцій на підприємствах. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/24082
В статье определена роль маркетинговых исследований в системе анализа маркетингового и логистического обеспечения промышленных предприятий. Обоснована необходимость регулярного проведения маркетинговых исследований. Представлены результаты маркетингового исследования по определению уровня маркетингового и логистического обеспечения деятельности промышленных предприятий Хмельницкой области, выявлены недостатки практического использования маркетинговых и логистических функций на предприятиях. При цитировании документа, используйте ссылку http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/24082
The article defines the role of marketing research in the analysis of marketing and logistics industries. The necessity of conducting regular market research. Presents the results of market research to determine the level of marketing and logistics activities of industrial enterprises of Khmelnitsky region, identified weaknesses practical use of marketing and logistics functions in the enterprise. When you are citing the document, use the following link http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/24082
Appears in Collections: Маркетинг і менеджмент інновацій (Marketing and Management of Innovations)

Views

Canada Canada
1
China China
1
Germany Germany
222
Iran Iran
1
Ireland Ireland
203498
Italy Italy
1
Lithuania Lithuania
1
Russia Russia
24
Turkey Turkey
20
Ukraine Ukraine
4800310
United Kingdom United Kingdom
1383793
United States United States
13943034
Unknown Country Unknown Country
4800309

Downloads

China China
3
Germany Germany
223
Lithuania Lithuania
1
Ukraine Ukraine
13943034
United Kingdom United Kingdom
1
United States United States
13943034
Unknown Country Unknown Country
101791

Files

File Size Format Downloads
mmi2011_2_105_113.pdf 368,1 kB Adobe PDF 27988087

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.