Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/23981
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Екологічні інновації – шлях розвитку ринку екологічно чистих товарів
Other Titles Ecological innovations are a way of market development ecologically clean commodities
Экологические инновации - путь развития рынка экологически чистых товаров
Authors Бєлякова, Оксана Володимирівна
Белякова, Оксана Владимировна
Belyakova, Oksana Volodymyrivna
ORCID
Keywords екологічний маркетинг
екологічні інновації
екологізація
екологічний ринок
екологічний менеджмент
екологічна ефективність
экологический маркетинг
экологические инновации
экологизация
экологический рынок
экологический менеджмент
экологическая эффективность
ecological marketing
ecological innovations
ecologization
ecological market
ecological management
ecological efficiency
Type Article
Date of Issue 2011
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/23981
Publisher ТОВ «ВТД «Університетська книга»
License
Citation Бєлякова О.В. Екологічні інновації – шлях розвитку ринку екологічно чистих товарів / О.В. Бєлякова // Маркетинг і менеджмент інновацій. - 2011. - №4. - Т.2. - С. 268-272.
Abstract Розглянуто ключові фактори конкурентного успіху при розробленні стратегії екологічного маркетингу; досліджено значення впровадження екологічних інновацій у діяльність підприємств для забезпечення стійкого розвитку; подано перелік екологічних інновацій та труднощі, які виникають на етапі їх розроблення. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/23981
Рассмотрены ключевые факторы конкурентного успеха при разработке стратегии экологического маркетинга; исследовано значение внедрения экологических инноваций в деятельность предприятий для обеспечения устойчивого развития; предоставлен перечень экологических инноваций и трудности, которые возникают на этапе их разработки При цитировании документа, используйте ссылку http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/23981
The key factors of competition success are considered at development of ecological marketing strategy; the value of introduction of ecological innovations is probed in activity of enterprises for providing of steady development; the list of ecological innovations and difficulties which arise up on the stage of their development is given. When you are citing the document, use the following link http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/23981
Appears in Collections: Маркетинг і менеджмент інновацій (Marketing and Management of Innovations)

Views

Canada Canada
1
China China
4
France France
2
Germany Germany
232
Iran Iran
1
Ireland Ireland
2957382
Italy Italy
1
Lithuania Lithuania
1
Netherlands Netherlands
5
Poland Poland
184043
Russia Russia
38
Turkey Turkey
3
Ukraine Ukraine
81279854
United Kingdom United Kingdom
40651872
United States United States
639661879
Unknown Country Unknown Country
81279853

Downloads

Australia Australia
1
Canada Canada
552127
China China
1
EU EU
2
France France
3
Germany Germany
2012901
Lithuania Lithuania
1
Poland Poland
63838
Romania Romania
1
Russia Russia
7
Sweden Sweden
1
Ukraine Ukraine
226955291
United Kingdom United Kingdom
1
United States United States
639661878
Unknown Country Unknown Country
666

Files

File Size Format Downloads
mmi2011_4_2_268_272.pdf 228,87 kB Adobe PDF 869246719

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.