Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/23869
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Холистический маркетинг в системе бизнес-взаимодействий предприятия
Other Titles Holistic marketing in the business interaction between enterprises
Холістичний маркетинг у системі бізнес-взаємодій підприємства
Authors Криковцев, Олександр Олексійович
Криковцев, Александр Алексеевич
Krikovtsev, Aleksandr Alekseevich
ORCID
Keywords холистический маркетинг
бизнес
взаимодействия
СRM
стратегия
партнерство
холістичний маркетинг
бізнес
взаємодії
СRM
стратегія
партнерство
holistic marketing
business
collaboration
CRM
strategy
partnership
Type Article
Date of Issue 2011
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/23869
Publisher ТОВ «ВТД «Університетська книга»
License
Citation Криковцев А.А. Холистический маркетинг в системе бизнес-взаимодействий предприятия / А.А. Криковцев // Маркетинг і менеджмент інновацій. - 2011. - №4. - Т.1. - С. 85-89
Abstract У статті розглядаються питання використання концепції холістичного маркетингу як базису інтегрованих взаємодій фірми з клієнтом. Аналізуються основні параметри системи досліджуваної маркетингової парадигми у взаємозв’язку з певними цінностями кожного учасника. Наводиться авторська трактовка еволюційних етапів розвитку взаємодій партнерів з ринкових контактів. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/23869
В статье рассматриваются вопросы применения концепции холистического маркетинга как базиса интегрированных взаимодействий фирмы с клиентом. Анализируются основные параметры системы исследуемой маркетинговой парадигмы во взаимосвязи с определением ценности каждого участника. Приводится авторская трактовка эволюционных этапов развития взаимодействий партнеров по рыночным контактам. При цитировании документа, используйте ссылку http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/23869
The article examines the holistic concept of marketing as a basis of integrated interactions with client firms. The main parameters of the system studied in relationship marketing paradigm with specific values of each participant. The author's interpretation of evolutionary stages of development partners in the interactions of market contacts. When you are citing the document, use the following link http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/23869
Appears in Collections: Маркетинг і менеджмент інновацій (Marketing and Management of Innovations)

Views

Belarus Belarus
4
Canada Canada
1
China China
9
Czechia Czechia
1
EU EU
1
Germany Germany
27232340
Greece Greece
1
Hungary Hungary
1
Ireland Ireland
738472
Kazakhstan Kazakhstan
2
Lithuania Lithuania
1
Moldova Moldova
1
Netherlands Netherlands
5
Russia Russia
51
Turkey Turkey
18
Ukraine Ukraine
557941033
United Kingdom United Kingdom
51523906
United States United States
1015775038
Unknown Country Unknown Country
116

Downloads

China China
3
France France
410311
Germany Germany
1476942
Italy Italy
1
Japan Japan
1
Kazakhstan Kazakhstan
1
Lithuania Lithuania
1
Romania Romania
3
Russia Russia
70
Ukraine Ukraine
557941034
United Kingdom United Kingdom
1
United States United States
378339073
Unknown Country Unknown Country
493

Files

File Size Format Downloads
mmi2011_4_1_85_89.pdf 277,85 kB Adobe PDF 938167934

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.