Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/23006
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Реклама в періодичних виданнях для жінок як психологічний феномен
Authors Sushkova, Olena Mykolaivna  
ORCID http://orcid.org/0000-0002-2765-6654
Keywords реклама
advertising
Type Conference Papers
Date of Issue 2004
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/23006
Publisher Видавництво СумДУ
License
Citation Сушкова, О.М. Реклама в періодичних виданнях для жінок як психологічний феномен [Текст] / О.М. Сушкова // Матеріали науково-теоретичної конференції викладачів, аспірантів, співробітників та студентів гуманітарного факультету : 14-28 квітня 2004 р. - Суми : СумДУ, 2004. - С. 119-123.
Abstract
Appears in Collections: Наукові видання (ІФСК)

Views

China China
3
France France
115094
Germany Germany
115105
Greece Greece
1
Iran Iran
1
Ireland Ireland
50949
Lithuania Lithuania
1
Netherlands Netherlands
115102
Russia Russia
115098
Turkey Turkey
6
Ukraine Ukraine
1730779705
United Kingdom United Kingdom
60797
United States United States
1730779706
Unknown Country Unknown Country
1945658598

Downloads

China China
175279
Germany Germany
10896239
India India
1
Lithuania Lithuania
1
Ukraine Ukraine
-341459588
United Kingdom United Kingdom
1
United States United States
1112822871
Unknown Country Unknown Country
184

Files

File Size Format Downloads
57.pdf 1,03 MB Adobe PDF 782434988

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.