Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/22720
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Проблемы теории и практики брендинга территорий на примере концепции формирования бренда Сумской области
Other Titles Teoretical and practical problems of territorial branding at the example of Sumy region brend forming
Проблеми теорії та практики брендингу територій на прикладі концепції формування бренда Сумської області
Authors Olefirenko, Oleh Mykhailovych  
Karpishchenko, Maryna Yuriivna
ORCID http://orcid.org/0000-0002-6214-4590
Keywords бренд
брендинг територій
територіальний маркетинг
brand
territorial branding
territorial marketing
брендинг территорий
территориальный маркетинг
Type Article
Date of Issue 2011
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/22720
Publisher ТОВ «ВТД «Університетська книга»
License
Citation Олефиренко О.М. Проблемы теории и практики брендинга территорий на примере концепции формирования бренда Сумской области/ О.М. Олефиренко, М.Ю. Карпищенко // Маркетинг і менеджмент інновацій. – 2011. – №4. – Т. ІІ. – С. 30-40.
Abstract У статті розглянуто актуальні проблеми теорії та практики брендингу територій, проведено аналіз історичного становлення територіального брендингу як самостійного напрямку в маркетингу. Наведено концепцію формування регіонального бренда Сумської області. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/22720
В статье рассмотрены актуальные проблемы теории и практики брендинга территорий, проведен анализ исторического становления территориального брендинга как самостоятельного направления в маркетинге. Приведена концепция формирования регионального бренда Сумской области. При цитировании документа, используйте ссылку http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/22720
Actual theoretical and practical problems of territorial branding have seen in this article. There are historical formation analysis of territorial branding have examined as an independent area of marketing and has presented new conception of Sumy Region brand formation. When you are citing the document, use the following link http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/22720
Appears in Collections: Маркетинг і менеджмент інновацій (Marketing and Management of Innovations)

Views

Armenia Armenia
1
Azerbaijan Azerbaijan
1
Belarus Belarus
1
Bulgaria Bulgaria
862669436
Canada Canada
1
China China
1091417345
France France
1139556
Germany Germany
149743
Greece Greece
1
Ireland Ireland
941786211
Italy Italy
1
Kazakhstan Kazakhstan
1
Lithuania Lithuania
1
Moldova Moldova
4
Morocco Morocco
1
Netherlands Netherlands
1139562
Poland Poland
2
Romania Romania
48779
Russia Russia
463036289
Saudi Arabia Saudi Arabia
1
Slovakia Slovakia
2
Sweden Sweden
1
Turkey Turkey
3
Ukraine Ukraine
95077
United Kingdom United Kingdom
1725338873
United States United States
1883373153
Unknown Country Unknown Country
102208

Downloads

Armenia Armenia
46
Azerbaijan Azerbaijan
1
Belarus Belarus
70
Bulgaria Bulgaria
5
China China
9
Czechia Czechia
4
EU EU
61
Estonia Estonia
3
France France
198
Georgia Georgia
1
Germany Germany
98467
Greece Greece
2
Hungary Hungary
2
Ireland Ireland
1
Kazakhstan Kazakhstan
58
Kyrgyzstan Kyrgyzstan
2
Latvia Latvia
36909057
Moldova Moldova
15
Montenegro Montenegro
1
Netherlands Netherlands
322
New Zealand New Zealand
1
Portugal Portugal
1
Romania Romania
26744
Russia Russia
36909051
Saudi Arabia Saudi Arabia
1
Serbia Serbia
1
Slovakia Slovakia
1
Taiwan Taiwan
1
Tajikistan Tajikistan
1
Ukraine Ukraine
95649
United Kingdom United Kingdom
27
United States United States
-1619638337
Unknown Country Unknown Country
1459061254
Uzbekistan Uzbekistan
1

Files

File Size Format Downloads
mmi2011_4_2_30_40.pdf 331,94 kB Adobe PDF -86537279

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.