Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/22380
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Алгоритм вибору концепції інноваційного маркетингу
Authors Illiashenko, Nataliia Serhiivna
ORCID
Keywords концепція інноваційного маркетингу
Type Conference Papers
Date of Issue 2009
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/22380
Publisher РВЦ НУХТ
License
Citation Ілляшенко Н.С. Алгоритм вибору концепції інноваційного маркетингу / Н.С. Ілляшенко // Збірник тез доповідей V Міжнародної науково-практичної конференції «Проблеми економіки підприємств у сучасних умовах», 19-20 березня 2009 року. – К. : НУХТ, 2009. – С. 60–61.
Abstract Автором пропонується поетапний перегляд поточної концепції ведення бізнесу з метою переходу до концепції інноваційного маркетингу, яка передбачає собою створення вдосконаленої або принципово нової продукції (технології, послуги) – інновації – і використання в процесі її створення та розповсюдження вдосконалених чи принципово нових – інноваційних – інструментів, форм та методів маркетингу з метою більш ефективного задоволення потреб як споживачів, так і виробників. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/22380
Appears in Collections: Наукові видання (ННІ ФЕМ)

Views

Canada Canada
1
China China
10
EU EU
1
France France
3
Germany Germany
451
Greece Greece
1
Ireland Ireland
48432
Italy Italy
2
Lithuania Lithuania
1
Netherlands Netherlands
4
Russia Russia
11
Sweden Sweden
1
Turkey Turkey
3
Ukraine Ukraine
684819
United Kingdom United Kingdom
349645
United States United States
1272774
Unknown Country Unknown Country
96

Downloads

China China
9450
EU EU
1
France France
1
Germany Germany
452
India India
28941
Italy Italy
2
Lithuania Lithuania
1
Russia Russia
2
Ukraine Ukraine
1272774
United Kingdom United Kingdom
1
United States United States
2356257
Unknown Country Unknown Country
218

Files

File Size Format Downloads
tezyNUHT2009.pdf 135,5 kB Adobe PDF 3668100

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.