Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/22365
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Система управління підприємством у руслі концепції інноваційного маркетингу
Authors Illiashenko, Nataliia Serhiivna
ORCID
Keywords система управління
концепція інноваційного маркетингу
Type Conference Papers
Date of Issue 2009
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/22365
Publisher ВВП «Мрія-1» ЛТД
License
Citation Ілляшенко Н.С. Система управління підприємством у руслі концепції інноваційного маркетингу / Н.С. Ілляшенко // Збірник тез доповідей Третьої міжнародної науково-практичної конференції «Маркетинг інновацій і інновації в маркетингу». 1-3 жовтня, 2009 року. – Суми: ВВП «Мрія-1» ЛТД, 2009. – С. 84-85.
Abstract Функціонування будь-якого підприємства не можливе без управління його господарською діяльністю. Саме через функцію управління відбувається процес координації дій основних суб’єктів господарювання на підприємстві, головною метою яких є досягнення поставлених цілей та виконання місії підприємства. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/22365
Appears in Collections: Наукові видання (ННІ ФЕМ)

Views

Canada Canada
1
China China
1
Czechia Czechia
1
Germany Germany
236
Greece Greece
1
Ireland Ireland
64481
Lithuania Lithuania
1
Netherlands Netherlands
6
Russia Russia
15
Turkey Turkey
3
Ukraine Ukraine
488196
United Kingdom United Kingdom
248706
United States United States
1776098
Unknown Country Unknown Country
44

Downloads

China China
2
France France
1
Germany Germany
237
Ireland Ireland
1
Lithuania Lithuania
1
Russia Russia
2
Ukraine Ukraine
488197
United Kingdom United Kingdom
1
United States United States
1776098
Unknown Country Unknown Country
114

Files

File Size Format Downloads
tezyMIIM2009.pdf 241,21 kB Adobe PDF 2264654

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.