Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/20992
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Чому навчання малоефективне?
Authors Svitailo, Nina Dmytrivna  
Pavlenko, Volodymyr Petrovych  
ORCID http://orcid.org/0000-0002-4944-1064
http://orcid.org/0000-0002-3488-4006
Keywords
Type Conference Papers
Date of Issue 2010
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/20992
Publisher Вид-во СумДУ
License
Citation Світайло, Н.Д. Чому навчання малоефективне? [Текст] / Н.Д. Світайло, В.П. Павленко // Молодь в освіті: матеріали науково-методичної конференції (Суми, 25 березня 2010 року) / Редкол.: Н.Д. Світайло, В.П. Павленко. - Суми: СумДУ, 2010. - С. 6-10.
Abstract Щоб вирішити дану проблему, потрібно повністю і остаточно перейти на тренінгово-тестувальну форму навчання, що ми вже ненавмисно почали робити у рамках так званого "Болонського процесу" (створення спільної Зони європейської вищої освіти). При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/20992
Appears in Collections: Наукові видання (ІФСК)

Views

Canada Canada
2
China China
1
Denmark Denmark
1
Finland Finland
1
France France
3
Germany Germany
28531924
Greece Greece
195126
Ireland Ireland
2472396
Italy Italy
2
Lithuania Lithuania
1
Netherlands Netherlands
21616
Russia Russia
15
Singapore Singapore
1220451416
Turkey Turkey
2
Ukraine Ukraine
407641310
United Arab Emirates United Arab Emirates
1
United Kingdom United Kingdom
124688962
United States United States
249258742
Unknown Country Unknown Country
407641309

Downloads

China China
57063396
France France
2
Germany Germany
454
India India
1
Ireland Ireland
1
Lithuania Lithuania
1
Ukraine Ukraine
1220451415
United Kingdom United Kingdom
124688963
United States United States
28531927
Unknown Country Unknown Country
238

Files

File Size Format Downloads
2.pdf 1,25 MB Adobe PDF 1430736398

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.