Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/209
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Інноваційна культура організації: сутність, структура, підходи до оцінки
Other Titles Инновационная культура организации: сущность, структура, подходы к оценке
Innovative culture of the organization: essence, structure, approaches to estimation
Authors Shypulina, Yuliia Serhiivna  
ORCID http://orcid.org/0000-0002-8133-578X
Keywords інноваційна культура
корпоративна культура
інноваційний розвиток
потенціал інноваційного розвитку
инновационная культура
корпоративная культура
инновационное развитие
потенциал инновационного развития
innovative culture
corporate culture
innovative development
potential of innovative development
Type Article
Date of Issue 2010
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/209
Publisher ТОВ "ВТД "Університетська книга"
License
Citation Шипуліна Ю.С. Інноваційна культура організації: сутність, структура, підходи до оцінки / Ю.С. Шипуліна // Маркетинг і менеджмент інновацій. - 2010. - №2. - С. 132-138.
Abstract У статті проаналізовані підходи до визначення сутності категорії «інноваційна культура» як одного з напрямків корпоративної культури організації. Запропоноване авторське визначення сутності і змісту категорії «інноваційна культура організації», визначено основні її завдання у забезпеченні інноваційно сприятливого клімату організації, уточнено структуру та запропоновано критерії оцінки її стану за окремими складовими. // Русск. версия: В статье проанализированы подходы к определению сущности категории «инновационная культура» как одного из направлений корпоративной культуры организации. Предложено авторское определение сущности и содержания категории «инновационная культура организации», определены ее основные задачи в обеспечении инновационно благоприятного климата организации, уточнена структура и предложены критерии оценки ее состоянии по отдельным составляющим. При цитировании документа, используйте ссылку http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/209
Appears in Collections: Маркетинг і менеджмент інновацій (Marketing and Management of Innovations)

Views

Belgium Belgium
-1356785713
China China
5
Czechia Czechia
1
EU EU
7
France France
5275561
Germany Germany
1694647967
Greece Greece
1232789128
Iceland Iceland
2
Iran Iran
2
Ireland Ireland
118630
Italy Italy
1232789123
Japan Japan
1
Kazakhstan Kazakhstan
4
Lithuania Lithuania
1
Netherlands Netherlands
5275565
Norway Norway
1
Poland Poland
127790
Russia Russia
33
Spain Spain
1
Turkey Turkey
4
Ukraine Ukraine
1694647969
United Kingdom United Kingdom
1265694152
United States United States
-335029860
Unknown Country Unknown Country
1185960549
Venezuela Venezuela
1
Vietnam Vietnam
3

Downloads

Belgium Belgium
-1356785712
China China
299836038
Cyprus Cyprus
1
France France
10
Germany Germany
299836037
India India
1
Ireland Ireland
74666
Italy Italy
4
Lithuania Lithuania
1
Poland Poland
70875
Russia Russia
12
Saudi Arabia Saudi Arabia
1
Singapore Singapore
1
Spain Spain
-335029862
Ukraine Ukraine
-1964423663
United Kingdom United Kingdom
166612
United States United States
1299212646
Unknown Country Unknown Country
42417

Files

File Size Format Downloads
3_6.pdf 166,62 kB Adobe PDF -1756999915

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.