Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/20721
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Визначення впливу факторів ринкового середовища на формування та вибір маркетингових каналів
Authors Symonenko, Mariia Yuriivna
ORCID
Keywords
Type Conference Papers
Date of Issue 2007
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/20721
Publisher Вид-во СумДУ
License
Citation Симоненко, М.Ю. Визначення впливу факторів ринкового середовища на формування та вибір маркетингових каналів [Текст] / М.Ю. Симоненко // Економічні проблеми сталого розвитку: тези доповідей науково-технічної конференції викладачів, співробітників, аспірантів і студентів факультету економіки та менеджменту, 17-25 квітня 2007 р. - Суми: СумДУ, 2007. - Т.2. - С. 87 - 88.
Abstract Своєчасне та грамотне врахування факторів мікро- та макросередовища дозволить виробнику зменшити можливий негативний вплив та отримати більшу вигоду, ніж конкуренти. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/20721
Appears in Collections: Наукові видання (ННІ ФЕМ)

Views

Canada Canada
1
China China
1
EU EU
1
France France
4
Germany Germany
276
Greece Greece
14228
Ireland Ireland
53347
Italy Italy
1
Lithuania Lithuania
1
Netherlands Netherlands
4
Russia Russia
13
Spain Spain
1
Turkey Turkey
3
Ukraine Ukraine
519228
United Kingdom United Kingdom
263171
United States United States
1554439
Unknown Country Unknown Country
519227

Downloads

China China
10
Germany Germany
277
Lithuania Lithuania
1
Ukraine Ukraine
1554439
United Kingdom United Kingdom
1
United States United States
263169
Unknown Country Unknown Country
126

Files

File Size Format Downloads
45.pdf 449,57 kB Adobe PDF 1818023

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.