Search


Clear search fields
Showing results 1 to 10 of 25
Issue Year Title Author(s) Type Views Downloads
2008 Категоризация оценочно-побудительной семантики в текстах-регулятивах Chulanova, Halyna Valeriivna Article 1890521717 -1308395847
2018 The realization of the language game on the lexical-semantic level in advertising english slogans Chulanova, Halyna Valeriivna; Voronko, A.V. Article -266555216 1530549492
2010 Экстериоризация оценки в рекламных текстах Chulanova, Halyna Valeriivna Article -1076444794 -757937904
2012 Онтологічні та гносеологічні аспекти текстів-регулятивів Chulanova, Halyna Valeriivna Article 1190390263 1917068006
2018 Strategy of Argument Impact in American Political Advertisement Chulanova, Halyna Valeriivna; Syzonenko, M.I. Article -1217958232 -1113878431
2012 Лексичні носії експресивності Chulanova, Halyna Valeriivna; Кузьменко, І.М. Article 1111565830 -2120834888
2014 Cпецифіка словотвірної комбінаторики основи слова Shchyglo, Larysa Volodymyrivna; Chulanova, Halyna Valeriivna Article 249732592 288649399
2012 Синтаксичні засоби вираження емоцій у текстах-регулятивах Chulanova, Halyna Valeriivna; Трофимець, Д.П. Article 21178371 39771944
2011 Оценочный компонент значения в семантике субстантивных метафор Chulanova, Halyna Valeriivna; Семенец, Ю.С.; Medvid, Olena Mykolaivna Article 946112094 2022730823
2011 Композиційні та функціональні особливості креолізованого рекламного тексту на матеріалі реклами автомобілів Chulanova, Halyna Valeriivna; Моісеєнко, М.В. Article -883283631 -207150566