Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/19972
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Использование "таинственных покупателей" для повышения качества обслуживания клиентов
Authors Обозная, О.В.
Обозный, Н.В.
ORCID
Keywords сервіс
сервис
service
Type Conference Papers
Date of Issue 2005
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/19972
Publisher Видавництво СумДУ
License
Citation Обозная, О.В. Использование "таинственных покупателей" для повышения качества обслуживания клиентов [Текст] / О.В. Обозная, Н.В. Обозный // Науково-технічна конференція викладачів, співробітників, аспірантів і студентів факультету економіки та менеджменту : тези доповідей, 18-29 квітня 2005 р. — Суми : СумДУ, 2005. — С. 186-187.
Abstract
Appears in Collections: Наукові видання (ННІ ФЕМ)

Views

Canada Canada
1
China China
17293818
Germany Germany
933252
Greece Greece
1
Ireland Ireland
99324
Lithuania Lithuania
1
Russia Russia
6
Turkey Turkey
12
Ukraine Ukraine
2968252
United Kingdom United Kingdom
1489097
United States United States
34587628
Unknown Country Unknown Country
2968251

Downloads

China China
34587628
Germany Germany
223
Ireland Ireland
1
Lithuania Lithuania
1
Ukraine Ukraine
8835612
United Kingdom United Kingdom
1
United States United States
377407
Unknown Country Unknown Country
128

Files

File Size Format Downloads
105.pdf 7,95 MB Adobe PDF 43801001

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.