Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/19827
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Особенности стимулирования сбыта на различных этапах жизненного цикла товара
Authors Lynnyk, Yuliia Mykolaivna
ORCID
Keywords збут
сбыт
marketing
Type Conference Papers
Date of Issue 2005
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/19827
Publisher Видавництво СумДУ
License
Citation Линник, Ю.Н. Особенности стимулирования сбыта на различных этапах жизненного цикла товара [Текст] / Ю.Н. Линник // Науково-технічна конференція викладачів, співробітників, аспірантів і студентів факультету економіки та менеджменту : тези доповідей, 18-29 квітня 2005 р. — Суми : СумДУ, 2005. — С. 160.
Abstract
Appears in Collections: Наукові видання (ННІ ФЕМ)

Views

Belarus Belarus
2
Canada Canada
1
China China
2853744
France France
1
Germany Germany
510
Greece Greece
1
Ireland Ireland
72976
Italy Italy
1
Lithuania Lithuania
1
Netherlands Netherlands
3
Romania Romania
1
Russia Russia
39
Turkey Turkey
26
Ukraine Ukraine
477633
United Kingdom United Kingdom
252090
United States United States
2853743
Unknown Country Unknown Country
477632

Downloads

China China
6988405
Germany Germany
511
Lithuania Lithuania
1
Russia Russia
1
Ukraine Ukraine
1426872
United Kingdom United Kingdom
252091
United States United States
1426872
Unknown Country Unknown Country
194

Files

File Size Format Downloads
87.pdf 4,16 MB Adobe PDF 10094947

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.