Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/19623
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Прагматико-комунікативні особливості категорії повтору в англомовних рекламних текстах
Authors Ващенко, Н.А.
Козловська, Г.Б.
ORCID
Keywords повтор
повтор
repeat
Type Conference Papers
Date of Issue 2005
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/19623
Publisher Вид-во СумДУ
License
Citation Ващенко, Н.А. Прагматико-комунікативні особливості категорії повтору в англомовних рекламних текстах [Текст] / Н.А. Ващенко, Г.Б. Козловська // Матеріали науково-теоретичної конференції викладачів, аспірантів, співробітників та студентів гуманітарного факультету : 18-29 квітня 2005 р. / Л.П. Валенкевич. — Суми : СумДУ, 2005. — Ч.1. — С. 78-80.
Abstract
Appears in Collections: Наукові видання (ІФСК)

Views

Canada Canada
1
China China
1
France France
1
Germany Germany
238
Greece Greece
1
Iran Iran
1
Ireland Ireland
14202
Lithuania Lithuania
1
Romania Romania
2
Russia Russia
6
Turkey Turkey
3
Ukraine Ukraine
133877
United Kingdom United Kingdom
68969
United States United States
399866
Unknown Country Unknown Country
133876

Downloads

China China
2
Germany Germany
239
Lithuania Lithuania
1
Ukraine Ukraine
399866
United Kingdom United Kingdom
1
United States United States
751047
Unknown Country Unknown Country
111

Files

File Size Format Downloads
27.pdf 579,87 kB Adobe PDF 1151267

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.