Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/18674
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Першочергові кроки становлення маркетингового простору в Україні
Authors Bilovodska, Olena Anatoliivna  
Тарасенко, О.І.
ORCID http://orcid.org/0000-0003-3707-0734
Keywords маркетинг
marketing
Type Conference Papers
Date of Issue 2008
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/18674
Publisher Видавництво СумДУ
License
Citation Тарасенко, О.І. Першочергові кроки становлення маркетингового простору в Україні [Текст] / О.І. Тарасенко, О.А. Біловодська // Економічні проблеми сталого розвитку : тези доповідей науково-технічної конференції викладачів, співробітників, аспірантів і студентів факультету економіки та менеджменту присвяченої Дню науки в Україні та 60-річчю Сумського державного університету, 21-25 квітня 2008 р. — Суми : СумДУ, 2008. — Т.3. — С. 29-30.
Abstract
Appears in Collections: Наукові видання (ННІ ФЕМ)

Views

Austria Austria
1
Canada Canada
1
China China
1
Germany Germany
220
Ireland Ireland
14981
Italy Italy
1
Lithuania Lithuania
1
Netherlands Netherlands
3746
Pakistan Pakistan
1
Russia Russia
16
Turkey Turkey
1
Ukraine Ukraine
164737
United Kingdom United Kingdom
86113
United States United States
492593
Unknown Country Unknown Country
164736

Downloads

China China
2
Germany Germany
221
Ireland Ireland
1
Lithuania Lithuania
1
Ukraine Ukraine
492592
United Kingdom United Kingdom
1
United States United States
86111
Unknown Country Unknown Country
96

Files

File Size Format Downloads
15.pdf 405,71 kB Adobe PDF 579025

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.