Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/18657
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Теоретичні підходи щодо вибору учасників маркетингового каналу
Authors Bilovodska, Olena Anatoliivna  
Symonenko, Mariia Yuriivna
ORCID http://orcid.org/0000-0003-3707-0734
Keywords посередники
посредники
intermediaries
Type Conference Papers
Date of Issue 2008
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/18657
Publisher Видавництво СумДУ
License
Citation Симоненко, М.Ю. Теоретичні підходи щодо вибору учасників маркетингового каналу [Текст] / М.Ю. Симоненко, О.А. Біловодська // Економічні проблеми сталого розвитку : тези доповідей науково-технічної конференції викладачів, співробітників, аспірантів і студентів факультету економіки та менеджменту присвяченої Дню науки в Україні та 60-річчю Сумського державного університету, 21-25 квітня 2008 р. — Суми : СумДУ, 2008. — Т.3. — С. 21-22.
Abstract
Appears in Collections: Наукові видання (ННІ ФЕМ)

Views

Canada Canada
1
China China
1
France France
5
Germany Germany
260
Ireland Ireland
58907
Italy Italy
1
Lithuania Lithuania
1
Netherlands Netherlands
5126
Russia Russia
18
Singapore Singapore
1
Turkey Turkey
3
Ukraine Ukraine
563433
United Kingdom United Kingdom
291963
United States United States
1688040
Unknown Country Unknown Country
563432

Downloads

China China
2
France France
1
Germany Germany
261
Lithuania Lithuania
1
Ukraine Ukraine
1688040
United Kingdom United Kingdom
1
United States United States
291961
Unknown Country Unknown Country
134

Files

File Size Format Downloads
10.pdf 361,39 kB Adobe PDF 1980401

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.