Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/18651
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Реализация концепции непрямой конкуренции в маркетинге
Authors Bilovodska, Olena Anatoliivna  
ORCID http://orcid.org/0000-0003-3707-0734
Keywords конкуренция
конкуренція
competition
Type Conference Papers
Date of Issue 2008
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/18651
Publisher Видавництво СумДУ
License
Citation Краминская, Н.А. Реализация концепции непрямой конкуренции в маркетинге [Текст] / Н.А. Краминская, Е.А. Беловодска // Економічні проблеми сталого розвитку : тези доповідей науково-технічної конференції викладачів, співробітників, аспірантів і студентів факультету економіки та менеджменту присвяченої Дню науки в Україні та 60-річчю Сумського державного університету, 21-25 квітня 2008 р. — Суми : СумДУ, 2008. — Т.3. — С. 17-18.
Abstract
Appears in Collections: Наукові видання (ННІ ФЕМ)

Views

Belarus Belarus
1
Canada Canada
1
China China
273
Germany Germany
274
Iran Iran
2
Ireland Ireland
1761416
Italy Italy
1
Lithuania Lithuania
1
Netherlands Netherlands
10619
Russia Russia
17
Turkey Turkey
8
Ukraine Ukraine
33233345
United Kingdom United Kingdom
16637905
United States United States
14452058
Unknown Country Unknown Country
33233344

Downloads

Austria Austria
1
China China
4
Germany Germany
275
Ireland Ireland
1
Lithuania Lithuania
1
Ukraine Ukraine
99329266
United Kingdom United Kingdom
1
United States United States
14452058
Unknown Country Unknown Country
113

Files

File Size Format Downloads
8.pdf 377,31 kB Adobe PDF 113781720

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.