Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/18639
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Огляд деяких законів створення бренду
Authors Makhnusha, Svitlana Mykhailivna
ORCID
Keywords бренд
brand
Type Conference Papers
Date of Issue 2008
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/18639
Publisher Видавництво СумДУ
License
Citation Махнуша, С.М. Огляд деяких законів створення бренду [Текст] / С.М. Махнуша // Економічні проблеми сталого розвитку : тези доповідей науково-технічної конференції викладачів, співробітників, аспірантів і студентів факультету економіки та менеджменту присвяченої Дню науки в Україні та 60-річчю Сумського державного університету, 21-25 квітня 2008 р. — Суми : СумДУ, 2008. — Т.3. — С. 3-4.
Abstract
Appears in Collections: Наукові видання (ННІ ФЕМ)

Views

Canada Canada
1
China China
2
France France
2
Germany Germany
229
Ireland Ireland
40300
Lithuania Lithuania
1
Moldova Moldova
1
Netherlands Netherlands
5
Russia Russia
11
Turkey Turkey
2
Ukraine Ukraine
261935
United Kingdom United Kingdom
138525
United States United States
80597
Unknown Country Unknown Country
38

Downloads

China China
3
France France
1
Germany Germany
230
Lithuania Lithuania
1
Moldova Moldova
2
Ukraine Ukraine
521650
United Kingdom United Kingdom
1
United States United States
138526
Unknown Country Unknown Country
141

Files

File Size Format Downloads
1.pdf 412,02 kB Adobe PDF 660555

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.