Search


Clear search fields
Showing results 1 to 10 of 128
Issue Year Title Author(s) Type Views Downloads
2012 Досвід Європейського Союзу у формуванні інноваційної стратегії сталого розвитку Melnyk, Leonid Hryhorovych; Dehtyarova, Iryna Borysivna; Dehtiarova, Iryna Borysivna Article -861907637 -514094361
2012 Концепція холістичного маркетингу: джерела проблематики та елементи Загорна, Т.О.; Стасюк, О.М. Article -1062055253 -585378437
2012 Розроблення екологічних маркетингових стратегій із урахуванням соціальної відповідальності підприємств лісового сектору Польовська, Віра Тарасівна Article 980024061 1047115500
2012 Фактори забезпечення інтегрального інтелекту колективу підприємств Калініченко, Л.Л. Article 9614611 14872042
2012 Особливості формування національного ринку біопалива Ващук, О.В.; Третьяк, М.М. Article -673158523 -1097074152
2012 Ризики маркетингової діяльності: вплив глобалізації Петруня, Віра Юріївна Article 35488647 60141491
2012 Russia and the World Wide Web in the sustainable human development framework Kaneva, M. A. Article -78477314 1697295943
2012 Моделювання взаємовідносин акціонерів та менеджменту в умовах екологоорієнтованого корпоративного управління Pimonenko, Tetiana Volodymyrivna Article 797719798 1371747354
2012 Модель спроса на продукцию предприятия, учитывающая фактор потребительских ожиданий Потрашкова, Людмила Владимировна Article 129936523 165941633
2012 Теоретичні аспекти визначення ринкового потенціалу і таргетингу вітчизняними підприємствами Зайчук, Тетяна Олександрівна Article 1748438581 -1203058205