Search


Clear search fields
Showing results 1 to 10 of 67
Issue Year Title Author(s) Type Views Downloads
2010 Роль маркетингових досліджень у забезпеченні ефективної роботи підприємств легкої промисловості Ковальчук, Світлана Володимирівна; Ковальчук, Светлана Владимировна; Kovalchuk, Svitlana Volodymyrivna; Петрицька, Ольга Станіславівна; Петрицкая, Ольга Станиславовна; Petrytska, Olha Stanislavivna Article -1443396205 -1935263188
2013 Ідентифікація соціально-управлінських пріоритетів через зміну позиції маркетолога в організаційних системах бізнесу Лилик, І.В. Article 11306495 6583263
2011 Маркетингова інтеграція інноваційного процесу на основі концепції життєвого циклу товару Рассихіна, Вікторія Євгенівна; Рассихина, Виктория Евгеньевна; Rassykhina, Victoriia Yevhenivna; Мартинова, Ольга Валентинівна; Мартынова, Ольга Валентиновна; Mаrtynova, Olha Valentynivna Article 320994631 174755691
2014 To the question of effective marketing innovation and investment projects choice in the engineering industry Sokolova, L.V.; Veriasova, G.M.; Sokolov, O.Y. Article 755677561 286383497
2013 Маркетингові комунікаційні практики громадських організацій із запобігання торгівлі людьми Борисова, Т.М. Article -1939398049 -1636741088
2012 Маркетинг комерціалізації результатів інноваційної діяльності в промисловості Калиниченко, Максим Петрович Article -626414376 1465702152
2017 Marketing audit of innovation activity of enterprises: theoretical and methodical approach Balyk, U.; Kolisnyk, M. Article 572356784 608614066
2013 Механізм управління екологічною безпекою економічних систем на засадах маркетингу Кучмійов, А.В. Article 220106977 226374446
2014 Promotion strategy for non-profit organization on the example of the Eastern European Arts Therapy Association Sowier-Kasprzyk, I. Article -1870697014 -1915297294
2016 Social potential of marketing communications in modern city Novikova, M.M.; Gaiduchenko, S.O. Article 1637895191 1694650806