Search


Clear search fields
Showing results 1 to 10 of 35
Issue Year Title Author(s) Type Views Downloads
2012 Наукові засади та практичні аспекти оцінки ринкових позицій бренда (на прикладі галузі шоколадних і кондитерських виробів України) Makhnusha, Svitlana Mykhailivna; Березова, Світлана Миколаївна Article 654146362 -119070429
2017 Marketing audit of innovation activity of enterprises: theoretical and methodical approach Balyk, U.; Kolisnyk, M. Article 572356784 608614066
2011 Аналіз ефективності промо-акцій Bozhkova, Viktoriia Viktorivna; Олійник, Інна Володимирівна; Олейник, Инна Владимировна; Oliinyk, Inna Volodymyrivna Article -532118657 -1473366097
2017 Підходи до оцінювання порівняльної ефективності альтернативних варіантів технологічних бізнес-процесів приладобудівних підприємств, одержаних у результаті реінжинірингу Сорочак, О.З.; Гвоздь, М.Я. Article 466684602 70555087
2012 Социальный маркетинг и социальная ответственность бизнеса: взаимосвязи и результаты Шталь, Татьяна Валериевна; Тищенко, Оксана Олеговна Article 235620601 117111838
2015 Stickers as effective means of advertising Bozhkova, Viktoriia Viktorivna; Чикалова, А.С. Article 183479244 309060987
2016 Формування та оцінювання ефективності проектного менеджменту Калініченко, Л.Л. Article 453926988 -1465018805
2014 Финансовое планирование как ключевой критерий эффективности процесса сегментации и позиционирования продуктов быстрого приготовления Шубин, А.А.; Митяева, Т.Л. Article 240819060 249776982
2017 Managing the development of innovation business processes with automated information systems Voynarenko, M.P.; Dzhuliy, L.V.; Kuzmina, O.M.; Yanchuk, T.V. Article 1839495177 -1296405928
2014 The elements of innovative management in a financially sustainable development of industrial enterprises Yeletskyh, S.Ya. Article 343451404 780441706