Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/18407
Title: A brand as a thing, that influences on our subconsciousness
Authors: Hladchenko, Oksana Robertivna
Khizhnyak, M.A.
Issue Year: 2010
Publisher: Видавництво СумДУ
Citation: Khizhnyak, M.A. A brand as a thing, that influences on our subconsciousness [Текст] / M.A. Khizhnyak, O.R. Gladchenko // Матеріали науково-теоретичної конференції викладачів, аспірантів, співробітників та студентів гуманітарного факультету : Суми, 19-24 квітня 2010 року / Відп. за вип. Л.П. Валенкевич. - Суми : СумДУ, 2010. - Ч.І. - С. 163-164.
URI: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/18407
Type: Theses
Appears in Collections:Наукові видання (ІФСК)

Views
Other76
Azerbaijan1
Canada1
China7
Germany22
France1
United Kingdom5
India1
Iraq1
Italy1
Netherlands12
Russia23
Slovakia2
Turkey4
Ukraine53
United States43
Downloads
Other233
China3
Germany2
United States2


Files in This Item:
File Description SizeFormatDownloads 
104.pdf411.41 kBAdobe PDF240Download


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.