Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/18363
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Вибір рекламного носія рекламодавцями м.Суми і чинники, що впливають на нього
Authors Karpishchenko, Maryna Yuriivna
Хабовська, К.О.
ORCID
Keywords
Type Conference Papers
Date of Issue 2008
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/18363
Publisher Вид-во СумДУ
License
Citation Хабовська, К.О. Вибір рекламного носія рекламодавцями м.Суми і чинники, що впливають на нього [Текст] / К.О. Хабовська, М.Ю. Карпіщенко // Економічні проблеми сталого розвитку : тези доповідей науково-технічної конференції викладачів, співробітників, аспірантів і студентів факультету економіки та менеджменту присвяченої Дню науки в Україні та 60-річчю СумДУ, 21-25 квітня 2008 р. - Суми : СумДУ, 2008. - Т.2. - С. 191.
Abstract Було встановлено за мету з'ясування чинників, що впливають на вибір рекламного носія; одним із завдань було дізнатись, яку саме рекламу обирають рекламодавці і що впливає на їх вибір. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/18363
Appears in Collections: Наукові видання (ННІ ФЕМ)

Views

Canada Canada
1
China China
6
France France
1
Germany Germany
312
Greece Greece
1
Ireland Ireland
330018
Lithuania Lithuania
1
Netherlands Netherlands
8053
Russia Russia
21
Turkey Turkey
8
Ukraine Ukraine
909559
United Kingdom United Kingdom
470879
United States United States
5353437
Unknown Country Unknown Country
909558

Downloads

China China
6
France France
1
Germany Germany
313
Ireland Ireland
1
Lithuania Lithuania
1
Ukraine Ukraine
2725018
United Kingdom United Kingdom
1
United States United States
470877
Unknown Country Unknown Country
104

Files

File Size Format Downloads
104.pdf 165,25 kB Adobe PDF 3196322

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.