Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/17747
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Використання рекламних текстів у процесі навчання інформативного читання на уроках іноземної мови
Authors Габрелян, В.В.
ORCID
Keywords рекламні тексти
рекламные тексты
advertising texts
метод інформативного читання
метод информативного чтения
method of informative reading
Type Conference Papers
Date of Issue 2010
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/17747
Publisher Видавництво СумДУ
License
Citation Габрелян, В.В. Використання рекламних текстів у процесі навчання інформативного читання на уроках іноземної мови [Текст] / В.В. Габрелян; наук. кер. І.К. Кобякова // Перекладацькі інновації : матеріали Всеукраїнської студентської науково-практичної конференції, Суми, 25-27 листопада 2010 р. / Ред. кол.: С.О. Швачко, І.К. Кобякова та ін. — Суми : СумДУ, 2010. — С. 89-91.
Abstract Сучасні інтеграційні процеси, входження України в європейський освітній простір, міжнародний обмін інформацією у різних галузях знань значною мірою впливають на підвищення статусу іноземної мови як важливого засобу комунікації.
Appears in Collections: Наукові видання (ІФСК)

Views

Canada Canada
1
China China
1
Czechia Czechia
3
France France
2
Germany Germany
171
Greece Greece
1
Iran Iran
1
Ireland Ireland
23062
Lithuania Lithuania
1
Russia Russia
30
Turkey Turkey
8
Ukraine Ukraine
151531
United Kingdom United Kingdom
79061
United States United States
451527
Unknown Country Unknown Country
151530

Downloads

China China
46126
EU EU
2
France France
451535
Germany Germany
79061
Lithuania Lithuania
1
Moldova Moldova
1
Poland Poland
1
Russia Russia
8
Singapore Singapore
1
Ukraine Ukraine
451568
United Kingdom United Kingdom
1
United States United States
451527
Unknown Country Unknown Country
261

Files

File Size Format Downloads
Habrelyan.pdf 186,78 kB Adobe PDF 1480093

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.