Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/1773
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Формування оптимальної структури маркетингових каналів для виробника та споживача
Authors Symonenko, Mariia Yuriivna
ORCID
Keywords виробник
споживач
маректингові канали
изготовитель
потребитель
маркетинговые каналы
manufacturer
consumer
marketing channels
Type Article
Date of Issue 2007
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/1773
Publisher Видавництво СумДУ
License
Citation Симоненко, М.Ю. Формування оптимальної структури маркетингових каналів для виробника та споживача [Текст] / М.Ю. Симоненко // Вісник Сумського державного університету. Серія Економіка. — 2007. — №2. — С. 187-191.
Abstract This article deals with the problem of forming an optimal structure of marketing channels. The definition of the optimal structure is given and the process of its forming is described. The author proposes the theoretic-methodological approach of building the optimal structure of marketing channels, that takes into account the interests of producer and consumer at the same time. When you are citing the document, use the following link http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/1773
Appears in Collections: Вісник Сумського державного університету. Економіка

Views

China China
182
EU EU
1
France France
3
Germany Germany
160266
Greece Greece
1
Iceland Iceland
4
Iran Iran
2
Ireland Ireland
1991820
Italy Italy
1
Lithuania Lithuania
1
Netherlands Netherlands
7
Russia Russia
20
Singapore Singapore
191208605
Turkey Turkey
4
Ukraine Ukraine
17220209
United Kingdom United Kingdom
6904368
United States United States
382417209
Unknown Country Unknown Country
17220208

Downloads

China China
3
France France
1
Germany Germany
538
Ireland Ireland
1
Lithuania Lithuania
1
Ukraine Ukraine
17220210
United Kingdom United Kingdom
1
United States United States
382417208
Unknown Country Unknown Country
94

Files

File Size Format Downloads
23_Simon.pdf 98,44 kB Adobe PDF 399638057

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.