Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/16194
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Маркетинг. Менеджмент. Інновації
Other Titles Маркетинг. Менеджмент. Инновации
Marketing. Management. Innovation
Authors Illiashenko, Serhii Mykolaiovych  
ORCID http://orcid.org/0000-0001-5484-9788
Keywords маркетинг
менеджмент
інновації
маркетинг
менеджмент
инновации
marketing
management
innovation
Type Monograph
Date of Issue 2010
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/16194
Publisher ТОВ «Друкарський дім «Папірус»
License
Citation Маркетинг. Менеджмент. Інновації: монографія / за ред. д.е.н., професора С.М. Ілляшенка. – Суми : ТОВ «Друкарський дім «Папірус», 2010. – 621 с.
Abstract У монографії досліджено проблеми управління на ринкових засадах інноваційним розвитком на міждержавному, національному, регіональному рівнях та рівні окремої організації. Висвітлено методологічні, теоретико-методичі та прикладні засади маркетингу інновацій та інноваційного менеджменту. Викладено підходи до застосування нових методів та інструментів у маркетингу і менеджменті. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/16194
В монографии исследованы проблемы управления на рыночных началах инновационным развитием на межгосударственном, национальном, региональном уровнях и уровне отдельной организации. Изложены методологические, теоретико-методические и прикладные основы маркетинга инноваций и инновационного менеджмента. Изложены подходы к применению новых методов и инструментов в маркетинге и менеджменте. При цитировании документа, используйте ссылку http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/16194
In the monograph devoted to problems of management on the basis of innovative market development at the international, national, and regional levels and the level of individual organizations. Its methodological, theoretical and applied principles of metodičì marketing innovation, and innovation management. Added to the application of new methods, approaches and tools in the marketing and management. When you are citing the document, use the following link http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/16194
Appears in Collections: Навчальні та наукові видання видавництва СумДУ

Views

Belarus Belarus
283969395
China China
7
Czechia Czechia
2
EU EU
4
France France
2697657
Germany Germany
-1291699570
Greece Greece
1
Hungary Hungary
262868723
Ireland Ireland
150877
Lithuania Lithuania
1520950150
Netherlands Netherlands
1169873
Poland Poland
2
Romania Romania
1
Russia Russia
122278
South Korea South Korea
1
Spain Spain
2697658
Sweden Sweden
37253
Turkey Turkey
5
Ukraine Ukraine
591746120
United Kingdom United Kingdom
115698
United States United States
-254775739
Unknown Country Unknown Country
1923865692

Downloads

Australia Australia
1
Belarus Belarus
4
Belgium Belgium
113301
Bulgaria Bulgaria
2
Canada Canada
1
China China
15
Czechia Czechia
173131
EU EU
58
Estonia Estonia
1
Finland Finland
2
France France
-254775457
Georgia Georgia
1
Germany Germany
-1291699562
Greece Greece
1
Hungary Hungary
262868722
India India
1
Ireland Ireland
1
Italy Italy
42490765
Japan Japan
3
Kazakhstan Kazakhstan
2
Lithuania Lithuania
125132486
Luxembourg Luxembourg
1
Moldova Moldova
1752239612
Netherlands Netherlands
17
Norway Norway
3
Poland Poland
1752239608
Romania Romania
2
Russia Russia
189822
Slovenia Slovenia
1
Spain Spain
1752239606
Sweden Sweden
1
Ukraine Ukraine
591750056
United Kingdom United Kingdom
43014
United States United States
-254775614
Unknown Country Unknown Country
120345

Files

File Size Format Downloads
marketing.pdf 5,11 MB Adobe PDF 183382657

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.