Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/15763
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Дослідження характеру ітерактивної взаємодії підлітка з програмним забезпеченням
Authors Мізь, Я.А.
Гільова, Л.Л.
ORCID
Keywords комп'ютеризація
компьютеризация
computerization
підліток
подросток
teenager
Type Conference Papers
Date of Issue 2008
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/15763
Publisher Видавництво СумДУ
License
Citation Мізь, Я.А. Дослідження характеру ітерактивної взаємодії підлітка з програмним забезпеченням [Текст] / Я.А. Мізь, Л.Л. Гільова // Матеріали науково-теоретичної конференції викладачів, аспірантів, співробітників та студентів гуманітарного факультету : конференція присвячена Дню науки в Україні та 60-річчю СумДУ, 21-25 квітня 2008 р. — Суми : СумДУ, 2008. — Ч.3. — С. 185-186.
Abstract В проведеному дослідженні взяли участь 80 підлітків - учнів 8 класів спецівалізованої школи м. Суми. Була розроблена анкета, запитання якої виявили деякі аспекти соціально-психологічного розвитку підлітків в різній мірі захоплених комп'ютером. Мета дослідження - зджійснити змістовий аналіз сфери інтересів дітей підліткового віку і визначити ступінь захопленості комп'ютером. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/15763
Appears in Collections: Наукові видання (ІФСК)

Views

Canada Canada
1
China China
1011472
Finland Finland
1
France France
1
Germany Germany
205
Ireland Ireland
36620
Italy Italy
1
Lithuania Lithuania
1
Russia Russia
10
Turkey Turkey
4
Ukraine Ukraine
338020
United Kingdom United Kingdom
174645
United States United States
2022942
Unknown Country Unknown Country
338019

Downloads

China China
73240
Germany Germany
206
Lithuania Lithuania
1
Ukraine Ukraine
1011471
United Kingdom United Kingdom
1
United States United States
1011473
Unknown Country Unknown Country
101

Files

File Size Format Downloads
85.pdf 438,55 kB Adobe PDF 2096493

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.