Наукові роботи студентів, магістрів, аспірантів (ННІ ФЕМ) : [80]

Browse by
Issue YearTitleAuthor(s)TypeViewsDownloads
2013Основи розроблення та впровадження маркетингової політики розподілу на промислових підприємствахSyhyda, Liubov OleksiivnaArticle283320
2013Роль підприємств машинобудівної галузі в розвитку економіки регіонуProvozin, Mykola Vasylovych; Tielietov, Oleksandr SerhiiovychArticle222545
2013Сучасні потреби реального сектору економіки УкраїниProvozin, Mykola Vasylovych; Tielietov, Oleksandr SerhiiovychArticle16389
2013Состояние реального сектора экономики современной УкраиныProvozin, Mykola Vasylovych; Tielietov, Oleksandr SerhiiovychArticle225181
2013Аналіз критеріїв відбору інноваційних проектів як складової процесу їхнього прогнозуванняRosokhata, Anna SerhiivnaTheses170171
2012Застосування експертних підходів при оцінці ефективності організаційних комунікаційSaher, Liudmyla YuriivnaTheses203393
2012Дослідження ролі та значення маркетингової політики розподілу в діяльності підприємстваSyhyda, Liubov Oleksiivna; Sygyda, Liubov OleksiivnaArticle3011841
2012Систематизация причин конфликтов и путей их решения в маркетинговых каналахSyhyda, Liubov Oleksiivna; Sygyda, Liubov OleksiivnaArticle194598
2012Маркетинг регионаProvozin, Mykola Vasylovych; Provozin, Mykola Vasyliiovych; Tielietov, Oleksandr SerhiiovychArticle201578
2012Дослідження сутності та особливостей формування маркетингової політики розподілу підприємстваSyhyda, Liubov Oleksiivna; Sygyda, Liubov OleksiivnaTheses190304
2012Етапи еволюції та підходи до визначення розподілуBilovodska, Olena Anatoliivna; Syhyda, Liubov Oleksiivna; Sygyda, Liubov OleksiivnaTheses221380
2012Тенденції розвитку світової роздрібної торгівліSyhyda, Liubov Oleksiivna; Sygyda, Liubov Oleksiivna; Bilovodska, Olena AnatoliivnaTheses244190
2012Исследование особенностей маркетинговых каналов продвижения инновационой продукции как основы эффективного функционирования предприятий в условиях трансформации экономикиSyhyda, Liubov Oleksiivna; Sygyda, Liubov OleksiivnaArticle146655
2012Маркетингова привабливість регіону як інструмент забезпечення його інноваційного розвиткуSyhyda, Liubov Oleksiivna; Sygyda, Liubov Oleksiivna; Bilovodska, Olena AnatoliivnaArticle186286
2012Оцінка упаковки на ринку сокової продукціїГайдабрус, Наталія Віталіівна; Haidabrus, Nataliia Vitaliivna; Gaidabrus, Nataliia Vitaliivna; Bilovodska, Olena AnatoliivnaTheses232487
2011Трендвотчінговий аналіз як основа формування брендівRosokhata, Anna SerhiivnaTheses175257
2011Місце трендвотчінгу в життєвому циклі інноваційRosokhata, Anna SerhiivnaTheses175232
2011Трендвотчінг як інструмент визначення стратегічних напрямків розвитку в маркетингуRosokhata, Anna SerhiivnaArticle167419
2011Оцінка ефективності транскордонного співробітництваЧепурний, Вадим Дмитрович; Чепурный, Вадим Дмитриевич; Chepurnyi, Vadym DmytrovychCompetitive scientific work174783
2011Дослідження природи та структури комунікативного процесуSaher, Liudmyla YuriivnaTheses3561560