Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/14715
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Особливості комплексу маркетингових комунікацій для нових товарів
Authors Illiashenko, Nataliia Serhiivna
Rosokhata, Anna Serhiivna  
ORCID http://orcid.org/0000-0001-6944-1515
Keywords маркетингові комунікації
маркетинговые коммуникации
marketing communications
Type Conference Papers
Date of Issue 2010
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/14715
Publisher Видавництво СумДУ
License
Citation Росохата, А.С. Особливості комплексу маркетингових комунікацій для нових товарів [Текст] / А.С. Росохата, Н.С. Ілляшенко // Економічні проблеми сталого розвитку : тези доповідей науково-технічної конференції викладачів, співробітників, аспірантів та студентів факультету економіки та менеджменту присвяченої дню науки в Україні (19-23 квітня 2010 р.) / Відп. за вип. А.Ю.Жулавський. - Суми : СумДУ, 2010. - Ч.ІІІ. - С. 51-52.
Abstract
Appears in Collections: Наукові видання (ННІ ФЕМ)

Views

Canada Canada
1
China China
66716
France France
4
Germany Germany
205
Greece Greece
133433
Iran Iran
1
Ireland Ireland
800439
Lithuania Lithuania
1
Netherlands Netherlands
5137
Russia Russia
19
Singapore Singapore
1
Slovakia Slovakia
2
Turkey Turkey
8
Ukraine Ukraine
5297711
United Kingdom United Kingdom
2668104
United States United States
10593202
Unknown Country Unknown Country
1600878

Downloads

China China
2668102
EU EU
1
France France
1
Germany Germany
21165863
India India
1
Lithuania Lithuania
1
Russia Russia
5138
Ukraine Ukraine
10593202
United Kingdom United Kingdom
1
United States United States
21165862
Unknown Country Unknown Country
166

Files

File Size Format Downloads
26.pdf 450,34 kB Adobe PDF 55598338

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.