Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/14549
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Текстоутворюючий потенціал реклами
Authors Kobiakova, Iryna Karpivna  
Зайцева, О.
ORCID http://orcid.org/0000-0002-9505-2502
Keywords
Type Conference Papers
Date of Issue 2008
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/14549
Publisher Видавництво СумДУ
License
Citation Кобякова, І. К. Текстоутворюючий потенціал реклами [Текст] / І. К. Кобякова, О. Зайцева // Матеріали науково-теоретичної конференції викладачів, аспірантів, співробітників та студентів гуманітарного факультету : конференція присвячена Дню науки в Україні та 60-річчю СумДУ, 21-25 квітня 2008 р. - Суми : СумДУ, 2008. - Ч.1. - С. 57-58.
Abstract Серед різноманітних інституціональних типів дискурсу саме мова засобів масової комунікації найактивніше реагує на нові глобалізаційні тенденції. Реклама як мовний продукт яскраво відображає трансформаційні процеси і тенденції, які відбуваються в мовах. Сьогодні реклама супроводжує нас всюди, вона є джерелом та каталізаторм змін - реклама привчає до певних мовних структур, візуальних форм, тобто впливає як на мову так і на спосіб життя. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/14549
Appears in Collections: Наукові видання (ІФСК)

Views

Canada Canada
2
China China
12888
EU EU
2
France France
1
Germany Germany
255
Greece Greece
25777
Ireland Ireland
1936172
Lithuania Lithuania
1
Russia Russia
15
Turkey Turkey
2
Ukraine Ukraine
13839004
United Kingdom United Kingdom
3464499
United States United States
20757605
Unknown Country Unknown Country
1375932

Downloads

China China
2
Germany Germany
256
Ireland Ireland
407846
Lithuania Lithuania
1
Ukraine Ukraine
13839005
United Kingdom United Kingdom
1
United States United States
1
Unknown Country Unknown Country
105

Files

File Size Format Downloads
39.pdf 362,24 kB Adobe PDF 14247217

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.